2010. május 13., csütörtök

Kicsit

haragszom magamra,mert ma már nem volt valami szép a mérleg eredményem:( ma már 74.5kg voltam ,tehát visszajött 30deka:(
Ahelyett hogy jobban odafigyletem volna ...........én inkább majd 4 szelet sütit nyomtam be....hülye,hülye,hülye!!!!
De azért nem tartok ott hogy felvagdaljam az ereim emiatt :D,így is örülök hogy sikerűlt 1 hónap alatt 2.5kg ledobnom:)) smint már írtam többszőr is csak 2 kg alá ne menjen soha a haiv norma:)))
Centiket végűl nem mértem mert sem kedvem sem időm nem volt rá.
A reggeli meg a szokásos volt (2db toast pirit.)
Ma azért nem akarok 2 sütinél többet enni :P de erről meg az édességről jó kajákról nem vagyok hajlandó lemondani.Én nem hiszem hogy ha nem eszek tésztát meg cukros ételeket akkor attól én jobban ,könnyebben gyorsabban fogyok,mert úgy gondolom hogy csak ideig óráig lehet ezek nélkűl élni,de aztán úgyis ki leszel éhezve rá akkor meg minke strapálni magad :)) na jó lehet hogy másnak más a véleménye de én aki szeretek enni és élvezettel enni,annak ezek a fajta megvonások feleslegesek!
Na most meg röpülök mert kis-nagy takarítok,ágynemű lehúzás,mosás......
Szép napot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése