2010. május 20., csütörtök

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hurrá!!!!
Basszus tökre be vagyok pörögve mert már most oda vagyok meg vissza mi lesz ha tényleg meglesz a 70kg és később majd a 65kg????Már most úgy örülök hogy ..............
Mert reggel 73.3kg voltam,persze azt hozzá kell tennem hogy tegnap délután meg este is ittam egy mályva teát........nekem ez a dopping,mert már megint pár napja nem voltam ott...értitek :) de ma már sikerűlt.Amúgy így lenne normális hogy reggel felkelsz és elmész a mosdóba aztán megméreckedsz.......
Már nagyon kíváncsi leszek mi lesz júni 11-én mert bízom benne nagyon hogy beáll legalább egy fél évre,mert már azzal is elégedett lennék.Csak egyszer volt normális a szervezetem mikor,pocakos voltam akkor elmúlt az allergiám(igaz volt egy vakbélműtétem 18 hetes várandósan ) és akkor nem tudtam több mint egy hétig ......de ezt leszámítva jó volt:)))
Asszem megyek eszem valamit:)
Majd még jövök!Szép napot! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése