2010. május 4., kedd

Sajna

fel vagyok fázva és ebből kiindúlvaa felvagyok puffadva leszakad az alhasam meg még a mérleg is többet mutatott ,gondolom azért mert nem vagyok most jól :(
A mai reggelim 4db Apum féle májpástétomos toast pirítos,új hagymával meg retekkel......de ebből úgy bezabbantottam hogy uhhh pedig mindig szinte 4 db toasto eszem.Ja és ma egy janás üvegbe ami 1 literes azt ma 3x fogom feltölteni vízzel mert szerintem csak 1.5-2 lityit iszom és most rámegyek a 3 literre :)) bajom nem lesz tőle legfeljebb csak ahogy Apum mondaná "berozsdásodik az a vas szervezetem :D:D:D:D "
Na épp most ittam meg a 1 liter vizemet és még csak negyed 1 :))
MA még lesz egy kis palóc leves és max fagyi egy két gombis........de ezt majd még meggondolom :)
Ma Rékázom hasas részt!!!!És teszek fel majd képeket vagy egy képet az új genyegunyámról :)
Basszus már tökre nem sok ez az majd 6 kiló de mégis olyan nehéz vagy csak megint rinyálok..........asszem igen rinyálok,mert már tavaly május óta 31kg lement tehát ahhoz képest nem sok és akkor is meglesz mert sosem voltam semmiben ennyire biztos mint abban hogy nemsokára de nyárvégére tuti meglesz a 70kg és még egy kicsivel alatta is:))))))))
Ha valaki úgy olvas engem hogy némi reményt táplálnak belé a mondataim,szavaim akkor csak annyit tudok javasolni Neki/Nektek,hogy ha valamiben nagyon hiszel akkor tuti100 hogy sikerül.Most azt vettem tegnap a fejembe hogy nyerek egy wellnes hétvégét:)))) fő a pozitív gondolkodás : Sőt azt is tudom hogy kb.46-48éven Bellül megfogom nyerni a lottó 5-öst :))))))mert tudom és hiszem hogy egyszer beletrafálok :D
Na de nem fárasztalak titeket továbbmegyek a dolgomra!
Ma már megajándékoztam magam egy arcrekonstrukcióval :) mert volt arcradír meg tonizálás és még egy 20perces maszk is.........na nem mondom hogy fiatalodtam vagy 20 évet mert nem nézek ki úgy mint 5-6 évesen :D:D:D
Na de most már tényleg leléceltem:)
Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése