2010. május 19., szerda

:):):)

:)) Ma reggel a mérleg szép eredményt mutatott 73.8kg :):):):):) Már kevesebb mint 4 kg van hátra!!!! És meg van az eslő álomsúlyom :)
És még az eső sem esik és picit süt a napocska!!!!
Boldog vagyok!!!


Finom lett a túrógombóc oly annyira hogy vagy 5db-ot benyomtam persze kisebb felvonásokba :) és naná hogy cukros tejföllel+ még reggelire a pirítós 2db..........kíváncsi is leszek hogy holnap reggel mit fog mutatni a mérleg :D
Amúgy annyira teli lettem az édes ízzel hogy utána egyből valami sósat kívántam és csak sós földimogyoró volt otthon,így abból falatoztam.Mást nem is ettem........de finom volt,elég volt......
Holnap elvileg rizses húst fogok csinálni,páromnak meg Manófülnek hagyományost magamnak meg curryset :)
Ma ügyes gyerek voltam mert tornáztam,holnapra is tervezem mert ma azt éreztem hogy nehezebben megy lehet azért mert még mindig megvan vagy azért mert múlthéten csak 1x tornáztam.........passz!!De a lényeg hogy megcsináltam.
Még mindig kivagyok kicsit a Született feleségek miatt..... :(hogynincs,most megint hónapokig kel várni hogy mi a fene lesz a lila akác közben :D:D:D
Na de nem fárasztok tovább senkit :)
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése