2010. május 7., péntek

Tegnap elfelejtettem

írni,hogy megvettem J.Lo ajánlásával a szálas zöld teát,meg is ittam az első bögrével,direk utána olvastam meg minden......de valami főrtelem íze van.Pedig én bírom az ilyen teák ízét nem szeretem de elviselem........de ennek,hhhhhuuuhhh mint az epe olyan keserűűűű,nem győztem utána inni rá a vizet meg öblögetni a szám,de ha már megvettem csak megiszogatom.Ja hatása ez idáig nem volt.
Kb most beszéltem pár perce a hydro colonosokkal és itt a manus a telefonba nagyon mondogatta hogy legalább 4 alkalom kell.De közbe meg az van a honlapjukon hogy ezt csak az első kezelés után tudják megmondani hogy kb mennyi kellmég.......
ja és tegnap ráadásul a fodrszákellékesbe az elad nőci mesléte hogy az ő barátnőjének is volt ilyen kezelése és a 2.alkalomnál majdnem szétrobbantak a belei :S:S:S:S és azótaa csak összegörnyedve tud menni............jó nem???!!!! Most mi a francot csináljak mert én 2 alkalomnál többszőr nem nagyon akarok menni,de leginkább csak anyagi indíttatások miatt.Huhh passz hogy mit csináljak XD
Lehet még egysze átrágom magam a fórumozókon ezen témában és akkor döntök,ja meg néztem neten egy két colonos videót és nem értem mert csak angolul hablatyolnak benne,de majd tesómmal lefordíttatom:)
Na de nem nyafogok tovább,a reggelim 2db körözöttes toast pirítós sok sok zöldséggel(paprika,pari,retek,ubi,újhagyma)
Nemsokára megyek a piacra mert venni akarok darált marhahúst és csinálok kis hamburgert :))))imádom,sokkal jobb mint a "bóti" :)
Szépen süt a nap,és lehet hogy még a balkon ládám is feltöltöm virággal:)) Imádok a növényekkel foglalatoskodni csak ebe a rohadt panelbe nincs tól sok lehetőségem :((
Na lépek ,szép napot Nektek!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése