2010. május 16., vasárnap

Ma

jöttem mentem Tesómmal,akinek ezúton is KÖSZÖNÖM a türelmét :))))
Mert valami elmebaj ahogy én vásárolok :D:D
A legjobb hír hogy majdnem betudtam gombolni a 38-as gatyát,de a 40-es meg pont jó:)))..........hmmm ....tavaly még csak reméltem ilyenkor hogy egyszer majd talán jól lesz rám a 44-42-es gatya most meg :)))))))))))TÖK JÓ!!:)
Na de úgy elment az idő,hogy csak reggelit ettem ami 1.5szelet gombás meleg szendvics volt :))) tudjátok abból a szeletelt kenyérből és a sercli után a 2.szeletből lett az enyém elkészítve.jól esett fincsi volt.Majd utána nemsokkal ettem egy 158kalóriás fagyit,az is finom volt:)
Majd mikor már hazafelé tarottunk akkor néztem az időt hogy 6 óra elmúlt,de éhes voltam így otthon ettem kb 3falat kis rántott csibemellet ami még tegnapról maradt a sóskához és salátát is 3 falatot hozzá.Nem mondom hogy húúú de jól laktam de nem is az volt a lényeg csak hogy legyen valami a gyomromba.Most is picit éhes vagyok de nem vettem észre hogy eltelt az idő.....így most már ez van.
Azért büszke vagyok magamra ilyenkor sőt akkor is mikor ünnep van és nem mentem fel magam a "szabályaim" alól.........és itt ez alatt azt értem,hogy nem hagyom hogy kifogásként bármi eltérítsen a célomtól.
Ma vettem magamnak melltartót és az eladó hölgy aki már nem volt egy mai csirke.....olyan aranyosan megjegyezte hogy dögös vagyok a cicifixben és még mint az olaszok az újját is megcuppantotta :)))) esküszöm jól esett jobban mit egy férfitól,mert azt sosem szerettem ha a cicimet szugerálták és nem épp a tekintetem.
Ja,míg el nem felejtem ma este megjött a havi látogatóm..........szinte gondoltam hogy ez lesz,és remélem csak ennek volt betudható a súlytöbletem.
Holnap fincsit készítek,töltött goba lesz,na semmi extra mert lepirított bacon azt összekeverem egy kis füstölt reszelt sajtival meg zsemlemorzsával ezt bele a gombafejbe és kisütöm.
Na de most már eltolom a biciklim!

Csak még egy gondolat..........
Ahol vettem a cicifixet ott a hölgy aki megdícsért........szóval a lánya is kűzd a súlyával de nem megy neki így elmeséltem hogy én hogy adtam le 32kg tavaly május óta.
És mint már többszőr is említettem az egyik,hanem a legfontosabb az hogy az emberek Uram Isten de azonnal leszeretnének fogyni..........én is örűltem volna ha lefekszem este és reggel mikor felkelek tipp topp csaj vagyok........de ilyen nincs.
Mert aki most olvas csak gondolkodjon el azon hogy hány év kellett ahhoz hogy túlsúlya legyen???Nálam kb 8-10éve van ez a folyamat hogy évről évre több és több lettem.........van aki gyerek kora óta,ott tuti nem fog semmilyen fogyókúra,diéta segíteni,ott életmódot kell váltani amit egy életen át lehet folytatni.
És ami a másik nagyon fontos dolog hogy időt,időt,időt kell hagyni magunknak.Mindenki számoljon csak havi átlag 2kg minusszal +/- és akkot 100% hogy tartósan tud fogyni.
Na de nem okoskodok,bőlcselkedek tovább.Csak szeretnék segíteni. :)

Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése