2010. május 10., hétfő

Csodás napra


virradtunk:))))
És a mérleg is szép számokat mutatott mégpedig: 74.9kg!!!!!Nagyon örülök nagyon nagyon:))
Nm hiába ,tegnap megérte hogy nem ettem az étterembe pl. rántott húst :S
Én úgy vagyok vele hogy ha étterembe vagyok akkor olyat eszem amit otthon nem nagyon főzök vagy még nem ettem.
NA de tök jóóóó hogy már 74-essel kezdődök:) még jó lenne ha lemenne csütörtök reggelig legalább a 74.7-re de ha meglenne a 74.3 juhhh akkor Dóri nagyon örűlne:D,mert akkor meglenne a havi 2.7kg minusz megint :)
Az új súlyom meg is ünnepeltem egy házi krémessel:) de enni fogok még 2db piritóst a szokásossal + camambert mert tegnap is ettem egy fél camamber sajtot csak elfelejtettem leíírni.Meg főzök borsófőzeléket is:)
Most meg léptem! Szépsésges napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése