2010. május 20., csütörtök

Jó kis nap

Mert ma finomakat ettem,bár én minden nap finomakat eszem :)
Reggelire benyomtam 3db túrógombócot jó sok tejfölös cukros gezemicével.Aztán azzal annyira jól elvoltam hogy már csak azért ettem ebédet hogy majd délután ne legyek éhes........magamnak curry pulyka rizottót csináltam abból szedtem egy kisebb adagot de nem bírtam vele így meghagytam későbbre.Dorkámmal szunyáltam ma ezért nem volt torna,hiába álommanó elkapott :D és mikor felkeltünk éhesek voltunk :D:D:D ezért megettem Dorkával közösen a maradékot csak egy baj volt hogy én már 4 után falatoztam aztán valami fránya kisördög a vállamon még belém erőszakolt egy rudit is :D:D:D jah meg még reggeli után ettünk Manival egy meggyes cerbónát.
Szóval ma dőzsőltem de jó volt!!!!!!
Ma is ittam 2 mályva teát,remélem holnap is reggel eltudok menni :)))
A száras zöld tea nem vált be mint hatóanyagát tekintve és mit ízileg is .....bleee!!!
Holnap jövök mert még ügyködöm egy kicsit!
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése