2010. május 7., péntek

Villám gyors leszek

mert nem aludtam jól meg sokáig űltem tegnap a gép eéőtt a sok körmös holmikra vadászva........aztán még hajnalba fel is riadtam,és max talán 4-5 órát hunytam :(
A mai kajám,fúúúúú nagyon jó volt,mert most húst kívántam hamburger formájában.Így Apummal meg is csináltuk a hambi pogácsákat(fele sertés,fele marhahúsból) én simán zsömibe szertem és sok hagymával meg parival,ubival,salival,ketchuppal.Valami Isteni finom volt és 2db-ot is bevágtam belőle :))))De szerintem itt csak a zsömi volt az ami dobott rajta mert darabja 150kcal.Desszertként meg még egy fél házikrémes is befigylet:)Szerintem simán lehet ilyeneket enni,persze párom rendes bucival ette ,de abba gondolom több a kalória meg édeskés..........nekem az annyira nem gyere be.
Ma mentem annyit mint egy mérgezett egér:) de mindennel végeztem amit elterveztem(kivéve hogy az optikába már nem tudtam bemenni,a napszemüvegemnek tokot venni) addig vásároltunk Drokámmal míg bezárt :)
Most meg lépek is mert ma időben lefekszem!
Cakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése