2010. május 21., péntek

Ma

nem volt valami jó a mályva tea hatása mert már nagyon fájt a pocakom,szóval most egy jó darabig nem iszom mert nagyon nem volt jó!!!
De maradtam ma reggel is 73.3kg :):) és ez nekem nagyon jó!!!
Na most kicsit a tv előtt ragadtam mert a csak csajokban épp egy fogyás szakértő beszélt hogy a fogyás kezdetekor nem érdemes sportolni mert nem lesz olyan hatásos,és kb 4 hónap az mire a szervezet hozzászokik az új körűlményekhez...........nem így fogalmazott de ez volt a lényeg és az hogy 2 év amíg meg kell tudni tartani az elért súlyod férfiaknál ez 1 év,utána már könnyebb :):)
Ettől a pasitól hallottam azt régebben hogy az étkezések között 4 óra kell hogy elteljen és nem szabad közötte ízesített italt fogyasztani mert a nyelv és az agy akkor azt az infót kapja hogy eszel mert a folyadék ha valami íze van akkor az táplálék............és többek között ezért sem ajánlatos inni pl.zöld teát vagy más ízes lötyit!!!
Nem mondom hogy nincs benne valami..........ez a pasi volt a királynők evés trénere vagy milye :)
Sőt azt is mondta most hogy nem lehet úgy fogyni hogy csak ilyen olyan zöldeket mert a krémes is hozzá tartozik az étkezéseinkhez..................na itt nekem már is szimpi volt :D:D:D mert ez így igaz,én is erre jöttem rá!!!!!!ÉS ez annyira jó hogy eszel amit akarsz persze bizonyos határkon bellűl és akkor tartósan tudsz fogyni.
Azt is mondta hogy az nem jó fogyás ha valaki teljesen szimetrikus görbének megfelően fogy,mert KELL hogy legyenek benne kisebb nagyobb szakadások hogy hol sttagnál hol vissza jön jó pár deka esetleg kiló............tehát én az ő nézetei szempontjából nagyon jól fogyok!!!!!!!!
És ez jó!!!!!
Na megyek is enni mert még nem sok mindent ettem:)
Szép napot!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése