2010. május 5., szerda

Hogy ma

mi van velem????Talány.... mert nem vagyok éhes de,úgy ennék valami fincsi kajákat,mint pl. gyros jó sok zöldséggel meg husival, és ma ahogy belenéztem a Vacsoracsatába ,ráizgultam a körözöttre,kb vagy 5 éve nem ettem mert annyira nem vagyok oda érte,de most rácsúsztam,így holnap lehet csinálok egy keveset :)
A mai napom huhhh,ettem ugye a 2 pirítóst májassal és ettem még 3db benei teasütit,2 gombóc fagyit és még egy gyerek tányérnyi palóc levest no meg a fincsi fincsi házi krémest,ja és még 5-6 szem epret cukor nélkül!!!Manókámnak is ízlett:))) tavaly nem volt oda érte de ma repetázott:)
Ma torna gyanánt fúúú jó volt,az még hagyján hogy a játszóról spuriztunk haza Dorkámmal mert csöpörgött az eső,de a liftnél szembesültünk azzal hogy nem jóóóó,így a nagy játszótéri pakkommal no meg a 10.5kg lurkóval és a triciklijével fel az 5.-re.....hihihihihi
De még az a szerencse hogy olyan Tündéri fitt Kislányom van hogy egyedül felsétált persze minden emeletnél ment a középső ajtóhoz mert azt hitte megérkeztünk......jót nevettem rajta:D:D:D
Na de megyek lassan mert kezdődik a Született feleségek!!!
Szép álmokat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése