2010. május 2., vasárnap

A mai napom........


..........hűűű hol is kezdjem???!!!
Kezdem azzal hogy ma tesómmal elmentünk vásárolni ,én cipőt akartam ő meg csak úgy ezt azt :D:D
Persze sikerűlt még venni egy tök jó inget meg Manófülünek is játszós nacit.....de még tudtam volna pénzt kőlteni:)
Na de most már élvezettel próbálgatom/próbálgatnám a ruhákat mert tök jó hogy nem a 48-as gatyákk között kell keresgélnem....próbáláltam gatyát is 42-es simán rám jött de a 40-essel még nem mertem próbálkozni,majd esetleg jövőhéten ha úgy lesz pénzem :)
Egy pszichés bajom van hogy még mindig a sok évi beidegződésem és a sok évi túlsúlyom miatt élből a nagy méreteket nézem,holott már ha nem is a sor elején de a közepe eleje felé kell már nézelődnöm:)) és ez szuper jó érzés:)
Sőtttt egy csajszi a próbafülkébe hagyta a cuccokat és én meg míg vártam tesómra addig felvettem egy zöld nyakban köthető nyári ruhát..........és esküszöm nagyon tetszett,pedig kint volt a vállam belőle de nem zavart sőt ha meglesz a 65kg akkor tuti azzal ünnepelem meg hogy veszek egy szoknyát és egy ruhát igazi nőcis ruhát:)))Soha életembe ki nem álhattam a szoknyát ruhát,mindig is tetszett csak magamon volt elképzelhetetlen.......most meg ,már alig várom hogy nőcisen öltözzek,csak egy baj van hogy amíg megveszem szép lassan ezeket a rucikat az elég sok jövés menés és pénz.....
De szép apránként majd meglesz:))
Majd felteszek képet az ingemről meg a zöld ruháról:)
A kajcim ,na az ma nem sok volt,délelőtt ettem a kicsiLányom maradék bundás toast kenyeréből 3 falatot ez volt a reggelim aztán Apumnál ettem csíkos tokányt nokedlival (nyammmi) és amolyan vacsi gyanánt ettem még kb 3 kiskanál müller tejberizst............ja és vásárlás közben megkostiztam a pöttyös új termékét a Gurut,finom volt nagyon de iszonyú tömény édes.
Na szóval ennyi volt a kajám,kíváncsi leszek a mérlegelésre de szinte nap mint nap kíváncsi vagyok :)
Sok naplóban olvastam ma ki miért hálás az Anyák napja miatt.......sok érzelem,gondolat.......én csak egyet tudok vagyis érzek hogy mióta én is Anyuka vagyok sok minden más szemmel látok,azt tudom hogy a Kislányomért az ég világon mindent megtennék és míg a karomban nem tartottam nem tudtam milyen érzés így SZERETNI.........Ő az én MINDENEM,ÉLETEM!!!És nekem nem csak ma van Anyák napja ,nekem minden nap Anyák napja van mert Ő minden nap megpuszil,megölel,rám mosolyog.........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése