2010. május 1., szombat

Kiborítóóóóó

volt ma a mérleg eredményem,mert 76.2kg mutatott aztán nem is mérgelődtem tovább ezen mert hétfő dél óta nem voltam ott........értitek??!!!Ez nagyon ki tud borítani,úgyhogy ma megnéztem a hydro colonnal kapcsolatos mindent témát!!!És szülinapomra meg is lepem magam legalább 2 kezeléssel!!!Mert ez így tarthatatlan :((( olyan jó lenne naponta.....még azon is elfilóztam hogy így ilyen gyatra anyagcserével kész csoda hogy lefogytam több mint 30 kilót!!!!!!!De komolyan ,mi lenne ha jó lenne az emésztésem és az anyagcserém???Már tuti a kitűzött célomnál lehetnék!!!De most leginkább csak az érdekel hogy talán ezzel a hydro colon terápiával normalizálódni tudják a...........szóval azt :)
A reggelim 4db toast pirítós volt(2májk. és 2 csirkemelles).
Szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése