2010. április 28., szerda

A reggelim

után már nem sok a felsorolásom,mert csak egy rudit ettem meg még 3db kicsi nápolyit és pár pombair macit és kb 3-4db győri kekszet........és hogy miért nem ebédeltem????Azért mert tudtam hogy Apumhoz megyünk és naná hogy útba ejtettem az új cukit :D:D:D és kértem is 3 gombi fagyit(túrórudit,puncsot és raffaellót) Manival elnyaltuk séta közben........mert nem tudom hogy hány kilómétert mentünk de gyalogoltunk jó sokat:) szóval a fagyi fele le lett dolgozva :)
DE!!Amitől marha pipa vagyok!!!Az a rohadt lépés számláló amit ebbe a tetű teszkóba vettem.........áááááá,nem volt egy nagy összeg de az tuti hogy holnap viszem is vissza,mert nem lehet kikapcsolni meg állítani.......pedig "multifunkciós".......a nagy lófüttyöt,álltó helyembe is számolta a lépéseket és egy rakás ......szóval semmit sem ér!!!Remélem legalább levásárolhatom az összeget mert kicserélni ugyan ilyenre..........köszi de NEM!!!
Inkább veszek máshol valami komolyabb kinézetű és jobb minőségű lépésszámlálót!!
Most meg elpályázok mert jön a Született feleségek!!!
Jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése