2010. április 19., hétfő

Sziasztok!!!

Ma néztem meg a kis füzetembe hogy mikor elkezdtem tavaly novemberben írni a centiket és a súlyom,akkor voltam 91.4kg,te atya éééééééggg!!!!Bizony 91.4kg és azóta kicsit több mint 5 hónap alatt 14.5kg,az átlag havi 2.9kg fogyás,akkor még mindig jó vagyok :))
Sőt ma megint csak olyan dolgot hallottam ami engem erősít,mégpedig az hogy, a csak csajokban volt egy fogyás szakértő és ő azt mondta,hogy heti 0.7kg zsírból való fogyás az ami igazán egészséges.Tehát az kijön átlag havi 2.8kg....
Na de ezt már többször említettem.
Ma a további kajám,volt még jó pár győri töltött keksz is.Aztán a csirke pöri,tésztával meg tejfölös ubi salival volt vagy 650kcal,pedig csak egy combit ettem meg egy csibe májat.....nagyon jól esett.
Aztán az ebéd után már nem is ettem és nem is vagyok éhes,pedig fél kettő épp hogy elmúlt......
Ma mentem szoliztam egy jót,a csokicsövesbe :)
Most így röviden ennyi.Tegnap jobb formában voltam,most leeresztettem..... na de ez nálam nem tart sokáig :):)

Megyek mert még netezek egy picit!
Nektek meg szép álmokat,jóccakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése