2010. április 21., szerda

Villámgyors leszek................

mert Született felesége megy és most reklám van :D:D:D
Ma a kajám uhhhhhhhhhhh,ma ettem győri dupla jó kekszet kb 6-7 db-ot 175kcal,és ettem rudit is 109kcal,és ettem túróice fagyit és annnnnyira finom volt és csak 100kcal,szóval holnap is eszem egyet,persze Manófül is evett belőle,neki is bejött :))) ettem még csirke pörit 550kcal,és estére meg 2 nariból juicet.
Ja és Rékáztam is,pedig majdnem úgy volt hogy nem tornázok mert párom ma korán jött haza,de aztán Dorka babával tornáztam,nagy forma volt megint lefeküdt mellém a szőnyegre és imitálta a hasizmozást :D:D:D
Röviden ennyi,megyek is mert már megy a film bemutató.Jajj tegnap megfogadtam magamnak hogy időben ágyba kerülök de ez a szerda nehéz mert a Szellemekkel suttogó is későn van...........
Na megyek Szép álmokat!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése