2010. április 17., szombat

A mai kajám........

a kajámról még nem is ejtettem szót.
Reggelire francia melegszendót ettem,én ragasztott szendvicsnek is hívom.......ezt is 4db toast kenyérből szoktam készíteni,ma evett a Kicsikincsem is így kb 350-400kcal.Ja és még ettem jó pár darab győri kekszet is azt amelyik csokival vagy valami hasonló krémmel van töltve 6-7 db=200kcal,de ez is mint a többi kajám is csak saccolásos kalória számlálás.Aztán ettem még egy rudit is az viszont tuti pontosan tudom hogy 109kcal.Egy kisebb adag bab sóletot is 300kcal,és még mcflurryt 330kcal.Sajnos ezt elég későn ettem,legalábbis a szokásoshoz képest későn,mert már jóval 4 óra után :( de,ennek ellenére éhes vagyok és korog a bendőm.....
Ma váratlan vendégem jött,mert elért a havi baj......később számítottam rá úgy jövőhét elejére,és nem késő délutánra,mert mindig korán reggel vagy hajnalba óra mű pontossággal jön.......
Szerintem ezért volt az hogy a napokba nem fogytam csak pár dekákat,de azért ahhoz képest hogy ilyenkor a nők többsége jó pár dekával vagy netán kilókkal több...........na akkor ahhoz képest tényleg,jó súlyban vagyok :))) Mert reggel 76.9kg mutatott a digi mérleg.Azért kíváncsi lennék más mérlegekre is,hogy azon mennyi vagyok.Mert szerintem nincs két egyforma.......
Ma a tornát elhalasztom és holnap is,most úgy vagyok mint anno a tesi óránál hogy nem esik jól a mozgás,sajnos fáj jobb oldalt az első pár napba......
Na de más téma............ Holnapra gondoltam hogy megcsinálom a pizzát,majd nézek valami tészta receptet mert már ezer éve csináltam pizzát.........és már nem emlékszem az arányokra.
Most meg asszem estét csapok!
Szép álmokat Nektek is!!!

1 megjegyzés:

  1. Most kezdtelek olvasni az elejéről, itt írsz először arról, hogy mit eszel.
    Amit a mai napra írsz az nem semmi, és ettől fogysz? (és látom, hogy fogysz)
    Áruld el légyszi a titkot :)

    VálaszTörlés