2010. április 27., kedd

Nem hosszú 1 év

És erre majd ki is térek hogy miért nem hosszú egy év!
De gyors kezdem a kajáimmal,mert ma adtam a szénhidrátoknak bár szinte nap mint nap adok úgyhogy ez nem is nagy újdonság,de ma még ettem 1 mákos patkót és még a czászárzsömlét is megfalatoztam,annyira finom volt........és ilyenkor tök jó hogy nem toast kenyeret eszem,pedig azt is szeretem de azért mégis csak a friss ropogós fehér kenyér az igazi(na de ebből aztán tényleg nem sűrűn eszem max fél évente) és a péksütiket,a jó kis szendvicsek!!!!
Na de nem kínzok tovább senkit.Lényeg ezt ettem meg még egy fél kinder pingviet a hűtőből :D:D:D és még pár kanál sárgaborsó főzeléket......és most nemrég ittam meg a nari levem amit Frissen facsartam :)
És még Rékával is tornáztam 20 perces hasas részt :)
és tök jól esett.........furi ezt a én számból(fejemből) hallani mert én nem vagyok egy nagy mozgós de hiszem hogy ez a torna tényleg segít és nem lesz olyan nagy és plötty a hasam!!!!Most már át kéne állnom a heti 3x tornára,mert időmből kitellik csak még mindig lusti vagyok.......de ez remélem hamarosan változik :)
És most szeretnék kitérni a címre hogy 1 év nem hosszú idő,vagy mégis?!
Mert lassan 1 éve kezdtem el a fogyást és ez így vissza gondolva nem is volt hosszú Mert olyan mintha most kezdtem volna csak el...........és ott van a másik része is.Ma azt beszéltem párommal hogy ma nagyon éhes voltam vagyok,lehet azért mert ma nem volt olyan jó idő és mikor itthon van az ember és be van szorulva a lakásba.....hmmm hát mit csináljon egyen és jöttem mentem ki-be a konyhába és néztem mit is kéne enni.
De aztán nem ettem se rudit se fagyit meg chipset.........pedig akartam(ja csak még így zárójelbe jegyzem meg hogy ma vehettem volna a tescoba caret'dor mozart fagyit 800ft-ért de aztán inkább nem vettem meg mert áhh akkor ma már a mákos patkó meg a fagyi is+ még a szendo......és még a fagyi......inkább lebeszéltem magam róla).És aztán így esett le hogy 1 év kevés arra hogy az ember a hosszú hosszú évek során annyira beidegződött,rögzült rossz szokásain csak úgy változtasson.ÉS itt arra gondolok hogy késő este vagy legalábbis 6 után eszünk nagyon sokan,meg hogy kedvtelésből mert miért ne,hisz finom az íze akkor naná hogy megeszem.........stb.stb. És sajna ilyenkor mikor rossz passzban vagyok vagy épp csak rosszabb kint az idő,akkor bizony eszembe jut hogy tök jó lenne enni ezt vagy azt,de aztán hála a jó égnek hogy van önuralmam!!!!!Mert mindig vissza tudom húzni,rántani magam hogy "nem nem Dóri!!!Az eddig leadott kilóidat kockáztatnád az esti evéssel és nem éri meg nagyon nem éri meg!!!!"..........szóval eddig még mindig vissza tudtam rántani magam ,csak ki tudja hogy ez mindig sikerül majd..........remélem IGEN!!!
És aztán leesett hogy 1 év alatt ez az esti evés még mindig eszembe jut(ha épp rám jön az ehetnék,mert éhes nem vagyok csak úgy ennék valamit) és ezen nem is kell csodálkoznom mert vagy 15 ha nem 20 évnyi helytelen táplálkozást nem lehet csak úgy 1 év alatt helyre állítani!!!Szóval így megint megnyugtattam magam hogy ez természetes és kell még pár év(jóesetben)mire ezek az új szokások berögzülnek!!!
Nos csak ennyit szerettem volna megosztani veletek!!!!
Most meg elillanok!Szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése