2010. április 23., péntek

A mai nap is jól alakult


is jól alakult,evésileg is és amúgy is :)
Csak győzzem felsorolni mit ettem, a reggelim már írtam lejjebb , aztán ettem még pár szem duplajó kekszet is és végül megfőztem a paprikás krumplit magamnak a tojásos nokedlit meg páromnak......ettem mind a kettőből,de csak keveset.Mert előbb a tojásos nokedli lett kész és hammoltam belőle de tényleg csak egy keveset,majd később a paprikás k.is muszáj voltam megkostizni és abból is csak kicsit ettem.Majd főzés közben lenyomtam egy rudit is meg kaja után ettem egy túró ice-ot is :))))
Kb röviden ennyi.......Voltam ma szolizni is egyet mert hamarosan itt a nyár és némi színt szeretnék magamra ölteni :)Ez csokicsöves álló szoli ahová járok és nagyon szeretem,de ha valaki elsőre menne akkor csak max 6 percre ha világos bőrű elég a 3 perc is mert űber brutál!!!!Én most már 9 percre megyek de elsőre is annyira mentem és áááá,totál leégtem,szóval csak óvatosan.A kozmetikusnál is voltam csak nem ért rá,majd hétfő délután.....
Mára kb ennyi,így is szófosásom volt ma,a blogomba is sokat írtam.Remélem ma már sikerűl ágyba kerülnöm 23 óra ellőtt:)
Megyek is ,szép estét és jóccakát.No meg kellemes hétvégét!!!
glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése