2010. április 19., hétfő

Tegnap ............

még egy csomó dolog eszembe jutott,hogy na ezt is le kellett volna írnom.De ma valahogy nem jut eszembe,tiszta szita az agyam........
A reggeli jól esett,megint francia melegszendót ettem..És ma ebédre csirke pörit gondoltam,még meg kell vennem az alapanyagokat.
Ma az jutott eszembe mikor leálltam a mérlegről hogy ,ha nem változik péntekig legalább egy fél kiló mínusszal a súlyom,akkor el kell fogadnom hogy a szervezetem,testem újra próbálja feldolgozni a sok leadott kilót,Magyarul stagnálok,bár ne legyen igazam........de ha így is van,akkor is, nem ez lesz az első.Legalább már 4 stagnáláson túl vagyok,nem mondom hogy nem volt kemény,mert ideg és türelmet próbáló feladat nem feladni a fogyást!!!!! De ahhoz hogy elérjem az álomsúlyom,ahhoz igenis ki kell tartanom,és nem pihentetni,feladni a fogyást!!!!
Még azon kell sokat változtatnom hogy csak és kizárólag pozitívan gondolkodjak,tehát nem idegelni magam hogy most miért van az hogy áll a súlyom,miét van az hogy 2.7kg helyett csak 2.3kg fogytam.......stb.A gondolatnak teremtő ereje van,ezt már biztos TI is sokat hallottátok :))))és ezért kell pozitívan gondolkodni,nem csak a fogyásban hanem ,mindenben!!!!!
Most megyek mert van legalább 3 adag mosnivalóm........és még a többi :)
Ez a fránya eső nem akar elállni,de ennek ellenére szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése