2010. április 28., szerda

A súlytartás

már nagyon jól megy,mert a tegnapi péksütik ellenére nem változott sem fel illetve sem lefele a súlyom :)
De most már lassan megint megindulhatna, mert jó lenne május 13-ra legalább a 74.5 kg!!!
Bár tegnap ahogy keresgéltem magamról még fényképeket megakadtam a KicsiLányom szülinapi fotóin.Ott már majd 10-12 kg mínusz körül voltam,és ennek ellenére hatalmas voltam kb...olyan 95 kg,borzalmas(sőt néha még most is annak érzem magam).De mikor viszont láttam magam egy bikinis képen....ááááááááá......na azt majd akkor teszem fel ha már legalább a 70 kg megütöm :)))
Azt azonban tudtam ahogy néztem tegnap azt szülinapos képet, hogy idén az én KisLányom szülinapján ha nem is lesz meg a 65 kg(bár bízom benne) de azt tuti 100% hogy már hatossal fog kezdődni a súlyom :))) és ennek nagyon fogok örülni :)))
No de a mai kajám,4db toast pirítós májkrémes és csirkemell.,retek,póré..... és 2 db győri kakaós keksz.
Ma meg ha az időjárás úgy engedi maratoni sétát tervezek Manófüllel:)) és ha el nem felejtem akkor megnézem a lépésszámlálót,mert jó lenne egyszer megtudni hogy mennyit megyek.......
Na este fele jövök!Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése