2010. április 24., szombat

Ez a nap csak

az édességről szólt,úgyhogy kíváncsi is leszek hogy holnap mit mutat a mérleg nyelve :)
Mert a reggelim is durva volt(2 gombóc fagyi,4db benei teasüti, duplajó keksz.....),bár nekem nem csak gondolom hogy valaki első ízben olvassa a naplóm hogy mit ettem...........na lehet ezért lépett le az egyik olvasóm :D:D:D mert vagy azt hiszi hogy hülyéskedek és nem veszem komolyan a fogyásom,vagy azért ment el mert egy szadista barom vagyok hogy még le is írom a fincsiségeket,és még fogyok is ezektől........(bár nem mindig ).Szóval,én tényleg a frankót írom,nem kamuzom,miért is tenném ???Tudom hogy hihetetlen és kissé infantilis ez hogy ha rám jön az édesség ehetnék akkor csak azt eszem aznap,de nem fogok most itt hazudozni hogy nem ettem fagyit,vagy nem ettem sütit csak akartam.......néha elfelejtem leírni az esti nari levem de kb 2-3 alkalommal fordult elő ez is,de talán nem haragszotok ezért ugye? :)
Na de akkor színt vallok a mai kajámról,már ha kajának nevezzük az édességet.
Megettem a profiterolt(225kcal) bár ebből Dorka is evett szóval kevesebb a kalória amit bevittem :D,majd megettem a fekete erdő szelet felét és a málnás túrós szelet felét is,mert a párommal feleztem:))) Nagyon fincsi volt mind a kettő süti,és úgy érzem hogy jó néhányszor fogok ebbe a cukiba betévedni :)
De ettem kb 3 evőkanál paprikás krumplit is.....
Én tényleg nem tudnám megmondani hogy mennyi kalóriát ettem,és tényleg le fogok szokni erről hogy ide oda írogatom a kalória tartalmat,mert csak a rudiét tudom pontosan meg a pombair macis chipsét,joghurtét..........és ennyi is a többi csak sacc...Nyilván 3-4db túró gombócra nem számolnék meg nem írnék 30-400kcal mert az tuti sokkal több...........na de mind 1.
Épp a lifenetworkot nézem fél szemmel, és a vékony csajokról van benne szó.A srác oda van a vékony csajokért és a csaja egy hét alatt lefogyott 6 kilót, mert rosszul volt és manusnak akkor tetszett a legjobban mert kiált a csípőcsontja ááááááááááááááááááááááááá kretén!!!!!A másik lány meg hányatja magát.......buta,buta,......
Lehet nem is kéne ezt néznem mert bosszant csak ,főleg ha egy pali mondja uhhhhhh de megverném
Na most már megyek is mert amit akartam leírtam :)))
Szép estét!!!Cakát!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése