2010. április 26., hétfő

Nagyon szép


napra ébredtünk :)
És a mérlegre is mostanában jobb kedvel lépek fel mert,mindig attól tartottam hogy jajjhh csak nehogy többet mutasson,inkább stagnáljon minthogy x dekával több legyek!!!Most nem volt változás,de nem is bánom van még 17 napom és azért bízom magamban, hogy legalább megütöm a 74.5kg. :)))
A mai kajám .......nem nagy változás,mert majd 4 db pirítóst ettem(májkrémeset) ennyi,de én most annyira teli vagyok, hogy úgy érzem ma már nem is leszek éhes.........persze majd jusson ez eszembe délután is :)
Apropó délután megyek kozmetikushoz szőrt kitépkedtetni még jó hogy eszembe jutott :)
A fodrászhoz is jó lenne eljutnom,mert most május végéig 10% kedvezményt adnak :) és a 3 év alatti gyerekeknek haját ingyen vágják!!!!Szóval ott a helyem :))
Már elég rég voltam kozmetikusnál,pedig heti szintem eltudnám viselni, hogy ő szedje a szemöldököm meg letisztítsa az arcom és a többi kence ficézés......na meg a láb gyantázás......mert én ezeket magamnak szoktam csinálni,így azért sokkal olcsóbban kijövök.Bár régebben műkörmösként dolgoztam egy szépségszalonban és mikor felmondtam akkor azért a kolléganőimmel jóban maradtunk,és vissza vissza mentem hozzájuk,hajat vágatni meg kozmetikáztatni........de pénzt nem fogadtak el soha,és ez nekem kellemetlen volt,ezért vagy bon bont vagy ruhát vettem nekik....és ezért kicsit jobban éreztem magam.De azért én mégis úgy hiszem,gondolom hogy a pénznek mindenki jobban hasznát tudja venni, mint annak amit esetleg én veszek.........így szép lassan el maradoztam.......(amúgy nem heti szintem mentem hanem 1-2 havonta,és szemöldök szedés,festés,szempilla festés meg néha csak simán arc nyomkodás,és 4-6 havonta hajvágás)
Na de bocsi hogy hosszúra sikeredtem.Most is megyek és szépen kikapkodom a kinőtt szemöldök feleslegem :)
Neketk is szép napot!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése