2010. április 21., szerda

Szép napra ébredtünk :)

És még a mérleg is szép eredményeket mutatott 76.4kg!!!!!!Nagyon boldog vagyok :)))Remélem hétvégére meglesz a 76kg,de ha nem az sem baj mert tudom hogy úgy is elérem az ÁLOMSÚLYOM!!!!:) Tegnap titkárnősködtem páromnak,azzal ment el az idő......no meg volt a Grace klinika is :D:D De a tegnapi kajám,reggelire volt 2 db pirítós és sok keksz meg nápolyi,aztán egy fél joghurt és még pöri is. Ma eddig ettem egy fél csokis pudingotot,aztán 2db toast piritóst,egy májkrémeset és egy csirkemell felvágottosat,retekkel,póréval,parival... eddig max 300kcal körül vagyok!!!Ma is pöri lesz mert csináltam bőven ,valahogy nem tudok csak 2 napra főzni.....meg nem vagyok úgy az evéssel hogy eszem belőle naponta 2x is úgy mint rég...... Mára tervezem a tornát Rékával,szerintem hasazás lesz. Majd még jövök ,ha minden igaz :)

Annyit szerettem volna még írni,hogy egyre inkább azt veszem észre hogy jobban érzem magam a bőrömbe.És ez kihatással van szinte mindenre.Tegnap beszéltük pár ismerőssel hogy ,azért is érzem így mert jobb lett párommal a kapcsolatom és ez tök jó.Most lesz nyár végén hogy 12 éve(te Jézusssss) együtt vagyunk,és az elmúlt 4-5 év csak ment mint egy mókuskerésk.Most meg olyan a kapcsolatunk mint mikor összejöttünk
És ez szerintem annak köszönhető hogy már nem vagyok egy nagydarab "asszonyság",mert már nem vagyok teli önértékelési problémákkal és nem érzem úgy hogy el vagyok veszve!!!Az hogy akár csak pár dekát adok le már jó kedvem van,az hogy meg van a havi x kg fogyásom,már örülök,az hogy rám jön a tinikoromba vett gatyám......juhuuu,tapsikolok mert jóóóóóóó.És persze arról nem is beszélve hogy van egy Tündér Édes KicsiLányom:))) akkor miért is ne lennék én Boldog???
Én anno azért is akartam lefogyni,mert sokáig szeretnék élni,és ha az ember túlsúlyos akkor nem biztos hogy meg van az esélye arra hogy akár 80 éves legyen.És én azt szeretném hogy minnél több időt együtt lehessek a Családommal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése