2010. április 23., péntek

Ezt beveszi a gyomrom :)))

Mert ma a mérleg 75.9kg mutatott :D:D:D ehhez hozzá tudok szokni :)
Pedig tegnap amiket össze ettem tea süti,fagyi,keksz..... és nem ám egy két darab.....na meg még a pöri is.....szóval tudok élni,de ennél alább nem adom!!!
Ma eddig ettem 1.5db toast pirítóst meg egy fél milka wafelinit és 1db duplajó kekszet....meg még majd az ebéd,lehet Apum is hoz valami sütikét, nem tudom....de van itthon profiterols (na lehet nem így kell írni)
A Hoxás naplómba írtam pár gondolatot a fagyizót meg az ab tronick övet....de még van mindig pár dolog amit meg szeretnék Veletek osztani.
Tegnap találkoztam egy ismerősömmel,régebben együtt dolgoztunk és már legalább 2 éve nem láttuk egymást csak max képekről.....
És mikor meglátott annyit mondott hogy jót tett nekem az Anyaság....és ez nagyon jól esett!!! :)Mert amióta megszületett az én kis ÉLETEM azóta tényleg azt vettem észre, hogy még inkább adni szeretnék magamra,mert régebben mikor még csak magam voltam, akkor nem érdekelt, hogy össze van fogva a hajam meg nem érdekelt, hogy basszus ezt a gatyát is kihíztam...... de mióta van Dorka azóta figyelek magamra,mert nem szeretném ha lepukkant ,lestrapált Anyukája legyen.Sőt magamnak, de páromnak is befogom bizonyítani, hogy jobb nő leszek mint pl .16-18 éves koromba,szebb csinosabb és egészségesebb!!!!!
Emlékszem rá, hogy már pocakos kismama voltam mikor elkezdtem a szempillaspirált használni,nem sminkelem magam csak a szemöldököm és a pillám de azelőtt max csak ha mentem szórakozni,most napi szinten rajtam van mert jobban érzem magam tőle.Attól még azért távol vagyok hogy alapozzam magam vagy a szemhéjam fessem vagy a szám,mert nem értek hozzá és az már nem én lennék.De a lényeg, hogy jobban figyelek magamra,a ruházkodásomon van még mit csiszolni de ez most leginkább nálam pénz kérdése és az is közrejátszik hogy majd akkor veszek ruhákat ha majd elértem a 65 kg,mert nem egyszerű így sem a fogyás és a 2-3 havonta ruha csere.Most tesómtól kértem kölcsön gatyát mert anyagi csőd ha az ember minden méretből vesz rucit......
Ha már meg van az álomsúlyom akkor meg mindent megveszek.....csak győzze majd a pénztárcám újra tölteni magát :D:D
Amúgy szóba esett még az is, hogy akarok e tovább fogyni.......mondtam hogy igen,mert 76 kg vagyok és azért még rám fér. Amúgy az ismerősöm konkrétan nem mondta ki hogy huhhh de lefogytál(amúgy ő olyan 95 kg körül látott utoljára) de ahogy beszélt onnan tudtam hogy azért látszik hogy már nem vagyok olyan dundi.

Azon is tanakodtam,hogy ha elérem az álomsúlyom,akkor utána mi lesz.......????azt tudom hogy onnan már megtartani tudni fogom mert nem fogyizok meg nem diétázom,én inkáb attól félek hogy majd tovább fogyok.......látjátok hogy hogy étkezem meg miket eszem, szinte sosem jegyzem meg ha épp eszem egy sütit hogy uram égggg!!!!most bűnöztem és jajjj.A francokat megettem mert akartam és jól esett és ennyi,csak ésszel ésszel ésszel.Na mind 1 ,tényleg én attól tarto, hogy majd fogyok tovább,mert ha meglesz a 65 kg vagy a 64.....akkor én nem fogok visszaállni arra hogy 6 után eszem ezt meg azt.....NEM!!!Azért választottam alakítottam ki magamnak ezt az étkezést mert ezt betudom tartani egy életen át!!!!
A másik,ha elérem a célom és neki állok "kigyúrni magam" akkor mi lesz a naplómmal,blogommal,miről írjak?????Remélem akkor már Ti is eléritek a célotok és akkor max csak havonta számolunk be hogy nem jött vissza egy deka sem és már látszanak kockák a hasamon............:))) nem tudom tényleg passz
Biztos olyan lesz majd mikor a Jó barátok utolsó részét néztem,elérzékenyültem és azt kérdeztem hogy akkor most,hogyan tovább mit fogok nézni a szokott időben????És én kíváncsi vagyok mi lesz velük utána......
Na most tuti hülyének néztek de tényleg ezen filóztam,pedig tudom hogy egy sorozat és nem valós az életük.....
De ez amit én itt írok az igenis valós.......azt már most tudom hogy rettentő Boldog leszek ha meglesz a álomsúlyom,de akkor is mit írok majd.......
Na de nem fárasztok tovább senkit :)
Ma nem tornázom mert jön Apum és ilyenkor Apus napot tartunk,Dorka is jól elvan ilyenkor,én meg max megyek szoliba meg legyantáznia hónom alját.
Rájöttem tegnap hogy ez az egymást követő torna nem jött be, mert tegnap nagyon fájt a csontom a derekam lábam,hasam......így tuti tartok két torna között egy nap szünetet.
Most meg megyek mert így is litániát írtam,ez is azért sok időt elvesz a napomból hogy jövök este meg reggel és írok és ráadásul nem is keveset.Most függetlenül attól hogy itt is Hoxán is írok.
Na de most már tényleg eltolom a biciklim :)
Szép napot Nektek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése