2010. április 17., szombat

120kg voltam mikor szülni mentem és 107kg voltam

mikor elpattant valami az agyamba,már régóta vártam ezt a pattanást,kattanást mert tudtam ha ez meglesz akkor letudok fogyni.Azt tudtam hogy nem akarok fogyizni meg diétázni.........azt tudtam hogy enni akarok mindent amit szeretek,persze mértékkel és úgy hogy sosem jönnek vissza a leadott kilók és ami a legfontosabb hogy életem végéig betudom tartani!!!!!!!!Ezért hívom amolyan "életmódváltásnak" mert egy életre elhatároztam magam,persze van hogy nem úgy jönnek össze a dolgaim és néha módosítok rajta de,figyelek mindig a súlyomra,naponta mérlegelek mert ez motívál hajt előre.

Tavaly májusba kezdtem el és azóta is kitartok,mert igenis elérem a célom ami a 70kg és ha az megvan akkor pedig a 65kg lövöm be magamnak.Bár ma egy kalkulátor kiszámolta hogy a magasságomhoz ,csípőm derék nyak körfogatomhoz képest 61.4kg a legjobb súly.de majd meglátom,ha elérem a 65kg mennyire érzem jól magam.

A képen 77kg vagyok,tavaly május óta -30kg,nagyon örülök neki de még koránt sem vagyok elégedett!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése