2010. április 22., csütörtök

Juhhhhúúúúú

Egyszerűen nem hiszem el!!!!!!!!:))) Nagyon meglepődtem mikor ráálltam a mérlegre és 76kg mutatott :) nagyon boldog vagyok!!!!Így megérte az hogy másfél hétig alig mozdult a mérleg.....és látjátok hogy tegnap mi mindent ettem!!!!
Asszem ma is eszem jó pár kekszet meg fagyit is :)))
Aki olvas ne utáljon,légyszi ....tényleg ezeket eszem és látjátok,Isten bizony nem gyors az anyagcserém mert most is kb lassan a 4.napja nem volt ott.........és még bulimiás sem vagyok,mert utálok hányni és nem is tudnám magam hányatni.....rosszabb esetben max csak anorexiás lehetek,de attól még messze vagyok :D
hihetetlen hogy mennyi sok ilyen olyan diéta meg fogyókúra van ,de minek?????????Legalábbis én is még ifjabb koromba ezt is azt is kipróbáltam de csak ideig óráig működött........ez a fajta időben lévő kajálás,nekem nagyon bejött!!!!Tényleg mindenkinek csak ajánlani tudom!!!!Mer én vagyok az élő példa arra,hogy eszem amit akarok és mégis fogyok.Most az jutott szembe, hogy lehet beteg vagyok de NEM vagyok beteg,mert januárba voltam dokinál,nézett teljes vérképet és ha hiszitek ha nem, minden tökéletes volt!!!!!De tényleg mert még én itthon megnéztem pontról pontra mindet,és egy helyen volt csak egy ici-pici változás talán pár néhányad :D
Te jó ég már csak 6kg!!!!!És elérem az első álomsúlyom :)))))
Na megyek is és megünneplem valami reggeli félével.Szerintem most is 2db toast kenyeret eszem,aztán lehet veszek benei csillagot,tudjátok azt a tea sütit :)
Ja és még ki kéne találnom mit is főzzek???!!!
Na majd még megálmodom:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése