2010. április 17., szombat

Ne akarj gyorsan fogyni

És hogy miért????Mert nem tudod akkor hosszú távon motiválni magad,mindig kis célokat tűzz ki magad elé,legalábbis én így csináltam/csinálom!!!És hagyj időt magadnak.........én 1.5-2 évet adtam magamnak hogy elérem a célom,ahhoz képest tök jól haladok :)))

És nem utolsó sorban a tested,bőröd is követni tudja a változást!!!!Sőt idén januárban csináltattam egy teljes vérképet is hogy minden rendben van e a cukrommal,pajzsmirigyemmel...stb.A doki azt mondta kereteztessem be az eredményt mert tökéletes!!! :))))))

A mai nap kiszámoltam a testzsírom is 33.2% lett ami még az egészséges tartományban van és ez tök jóóóóóó!!!!!

A hasam messzemenőkig nem a legtökéletesebb,mert striás meg naribőrös és nagy meg nem feszes,de nem olyan borzasztó mint sok más nőnek,én ezzel próbálom vigasztalni magam,mikor el vagyok kenődve hogy nem lesz már soha olyan szép feszes mint 12 évesen :)

Pláne a vakbél műtéti hegem és császáros hegem körül rémes a bőröm,de mentségemre legyen mondva hogy 18 hetes pocakos kismama voltam mikor életmentő vakbélműtétem volt :( onnantól kezdve a vágás a hasammal együtt nőtt..............de nem bánom,mert van egy makk egészséges kicsi Lányom és ez a legfontosabb!!!!

1 megjegyzés:

  1. Szia!

    Elolvasgattalak, nagyon ügyes vagy, nem semmi az akaraterőd!

    Én is épp egy fogyi közepén vagyok, 68kg most, 58 a cél.

    A hasadat pedig irigylem, komolyan! Az enyém sokkal-sokkal rosszabbul néz ki..

    VálaszTörlés