2010. április 18., vasárnap

Jól elhúztam...........

ezt az esti írogatást.....
Megpróbálok belehúzni.......szóval...nagyon rég csináltam már pizzát ,legalább vagy 6-7 éve....most neten néztem eredeti olasz tészta receptet,kicsit paráztam mert mikor már benne volt a tepsibe a tészta,akkor nézegettem hogy nagyon vékony lesz és tuti odaég majd és hogy jajjj milyen lesz???? De aztán nagyon fincsi lett,bár kicsit ropogós volt,de van akinek ez ízlik ja és nem lett vékony mert az élesztő megtette a hatását :) Feltétként az én kicsi oldalamon, volt pizza krém,brokkoli,bacon,póré,sajt,páromén még volt maradék sült csibe comb..... egy szeletet ettem de olyan jól laktam vele hogy uhhhh(500kcal).
Ettem még rudit(109kcal),ettem kekszet(200kcal) is szóval betartottam a reggel ígérteket :))
Fagyit meg nem ettem ,nagyon akartam de megint 4 óra után tudtam volna csak,aztán végül ezért meg azért is nem ettem ,mert a pizzával jól laktam nagyon és már csak úgy nasiztam volna.........
Ilyenkor jövök rá hogy van AKARATERŐM!!!! És most lehet nagy szavak lesznek ,de tényleg leszoktam a cigiről 2 éve 4 hónapja nem gyújtottam rá,és nem is hiányzik :))),lefogytam -30kg,és ez tényleg arra utal hogy van akaraterőm :)
Legalábbis ahogy néztem ma a Napló fogyis riportját.......ott is kiderült hogy nincs semmiféle csodamódszer,egyszerűen kell az elhatározás,akaraterő és kitartás,ennyi a titok legalábbis a több 10-20-30kilónál.....
Nem mondom én is igénybe venném pl.a thermage bőrfeszesítő kezelést,mert eléggé meggyőzőek a képek és a leírás is......de gondolom nem két fillér....
Ja párom 1 hét alatt 3.1kg fogyott,nagyon örülök neki :))
Ma is belegondoltam hogy már csak 7kg és meglesz az álomsúlyom :))))) nagyon be vagyok már sózva......
Holnap jövök még! Szép álmokat Nektek!
glitter-graphics.com

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése