2010. május 6., csütörtök

Hehehe

Komolyan mondom nem hiszem el,hogy tényleg akkor fogyok mikor édesség ehetnékem van és sütit meg édességet eszem :D:D:D
MErt ma reggel a mérelg 75.3kg mutatott:))) sőt még másodjára is :))) és tegnap reggel pedgi 75.7 voltam.
Nagyon örülök neki de már olyan jó lennea 74-el való kezdődés,és 13.-áig pedig még legalább 60dekát kéne ledobnom,mert akkor tudnám tartani a 2.3kg fogyást havonta ,mert ugye eddig "simán" ment a 2.7kg havi fogyás de most már a 2.3kg lőttem be de a 2kg is jó,bár nem a legjobb de már itt a finisbe mit akarok???!!!Hisz minél kevesebb kilótól szeretnél megszabadulni annál nehezebb,tudom,ezzel én is tisztában vagyok,de ha kis célokat tűzök ki magam elé az is piszkosul motivál!!!Meg az is nagy erő hogy elalvás előtt elmondom magamba többször hogy igen."meg fogom tudni csinálni,és csinosabb leszek mint valaha,és elérem a céljaim meglesz az áhított 70 majd 65kg!!!" no és akkor még előveszem azt a képet amilyennek szeretném magam látni és akkor ott totálisan tudom és hiszem hogy meglesz!!!
Soha nem egyben néztem azt hogy mennyi fölös kilótól kéne megválnom,hanem mindig kis célokat tűztem ki magam elé.Ha úgy indultam volna neki a fogyásnak hogy na vagyok 107kg és 65kg szeretnék lenn.............nos akkor ahhoz 42kg kell fogynom.........nah ja,neki sem álltam volna,Isten ments,hisz én annyit úgy sem tudok lefogyni!!!Kb.így álltam volna hozzá,de apránként kell elérni a célhoz és akkor biztos a siker:))))
Na de nem prédikálok tovább:)
Ma a kajám,minő meglepő pirítós volt 2db(májpástétomos,ami már el fogyott :((( és egy csirkemells.)és egy félrudi is lecsúszott.
A körözöttből majd csak holnap eszem mert még meg is kell csinálni és majd holnap jobb lesz az íze mert addigra összeér.
Most meg megyek is mert takarítok egy kicsit!
Szép napot

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése