2010. május 26., szerda

Hűű de


későre jár már,eltöketlenkedtem az időt!!!!
No........a reggeli mignonon kívűl ettem még 2db pirítóst csirkemell.felvágottal.Majd kész lett az ebéd ami lencsefőzelék volt ,abból egy tányér, majd megettem a másik sütit valami gondolat néven futott de olyan volt mint a krémes,na azt is benyomtam, ja meg megkóstoltam másnaposan a meggyes pitém,finom lett......de nem a kedvencem sütim.
Voltunk ma Manócskával fodrásznál,tök jól viselte :D a várakozást de mikor neki állt a csajszi vágni a haját.......kb 2 perc és hiszit műsírás :) minden volt.De míg engem piperésztek addig nagyon cukifül volt :D:D:D
Meg vagyok most elégedve a hajammal mert legalább látszik hogy le lett vágva,és bár egyenes a hajam de mikor ki van vasalva még jobb,gondolkodom hogy veszek majd egy hajvasalót és akkor még hullámosítani is tudnám.............na majd még meglátom.
Most meg lassan megyek is mert márnem látok kettőig :)
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése