2012. november 8., csütörtök

300

Talán úgy 3 hónapja hoztam létre a facebook csoportot,ahol most már 300 vagyunk! Nagyon boldog vagyok és örülök,hogy vagytok és az is klassz ,hogy közösen segítgetünk egymásnak :)
Már írtam csoportba,hogy egyből a 300 c. film jutott eszembe....ahogy hősiesen küzdenek,harcolnak ......csakúgy mint, mi a fölös kilóinkkal!!!
Most totál hibbantnak gondolhattok, de van a filmben egy jelenet(be is másoltam),mikor kérdezi  Leonidasz(amúgy Gerald Butler és imádom azt pasit ) kinek mi a mestersége.....majd megkérdezi a spártaiaktól....az a hangos ahhhuuuuu,ahhuuuuuu,ahhhuuuuu!!!!

Ciki nem ciki, de én szoktam alkalmazni "szorult" helyzetekben :D Próbáljátok ki nagyon ütős :)


szólj hozzá: 300 Mi a mesterséged?


Sőt, a régi airwaves reklám is nekem nagyon bejött, ha elvonatkoztatsz a rágóról, tök jól lehet nyomatni mikor épp feladni készülsz és jól bezabálnál :D




No de! 3 hónapja kb. hogy  nyitottam a facebook csoportot. Akkor még nem is igen gondoltam volna, hogy  pár hónap múlva már 300-an leszünk :) Az egyik kedves fb. tagnak azt ígértem,hogy ha meglesz a kerek 300 ,akkor feldobom nektek az ötletet,hogy mit szólnátok egy közös találkozóhoz? Valószínű Budapesten lenne valahol( bár tudom,hogy nem kevesen vagytok, aki nem itt laktok a szomszédba).
Szóval a kérdésem az, lenne kedvetek valahol beülni dumálgatni? És nem csak facebook csoportosoknak szól a kérdés,hanem azoknak is akik  blogon (hoxán) olvasgattok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése