2012. november 16., péntek

Álommeló

Tegnap késő este végre beküldtem a pályázati videóm, a Bónusz Brigádos álommelóra.
Miközben a videót készítettem,vágtam.....(életembe először)!!!Az futott végig az agyamon,hogy ha még most is duci lennék,biztos ,hogy eszembe sem jutott volna jelentkezni!!!Eleve nem írtam volna sem hoxán,és a blogomat sem.....A fogyás annyi új dolgot hoz az ember életébe,hogy csak később esik le,mennyi minden mellett megy el/mehetett el.
Az álommeló a világ legjobb munkája, számomra legalábbis :) Ha csak azt veszem alapul,hogy mennyi mindent ki lehet próbálni 1 éven keresztül- utazás,kozmetikai kezelések,új mozgásformák.. .......wowww :)
12 ember kerül majd be a 2. fordulóba! Ebből 10-et a bónusz brigádosok választják ki. A másik 2 illető úgy kerül be hogy   : - a legtöbb szavazatot kapott videó
                         - a legmagasabb Youtube látogatottsággal nézettséggel Videó Szóval lehet rám szavazni ezerrel, biztos ami fix :D akár naponta is,ezen a linken:   http://www.facebook.com/bonusz.brigad?ref=stream&utm_medium=cpc&utm_source=facebook.com&utm_campaign=alommelopromoted#!/bonusz.brigad/app_379823838760263

Itt végig tudjátok nézni a videóm!




Itt is megtudjátok nézni :)
http://www.alommelo.hu/Bekuldott_palyazatok
Nekem nagyon fontos ez a meló, hogy végre azt csinálhassam amit szeretek is :)
Köszi ha szavaztok és megosztjátok a videóm:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése