2012. november 20., kedd

Szoli story !!!

Még néhány hónappal ezelőtt voltam Csepelen egy kozmetikába. Hatalmas betűkkel ki volt írva”CSŐCSERE” : A gyors, tartós barnulás gondolata becsábított. És így utólag, megérte. Na nem a barnulás miatt,sőt nem is a "kedves" két fodrász hölgy miatt,akik hozzám sem akartak szólni,sőt még a pénzem sem igen akarták elvenni……no komment.


Mivel életemben akkor voltam ott először, nem tudtam merre is kell mennem,hol van a szolárium.

Egy csigalépcsőn mentem felfelé, és egy kis lukba kötöttem ki! Ha a kommunizmusba lett volna álló szolárium, akkor pont így nézhetett volna ki. És akkor, egyszer csak mit látok………egy kiírást!!!!!! Körülbelül háromszor olvastam el, mert nem hittem a szememnek. A vendégkör igen exkluzív lehet, ha egy ilyen kiírást kitettek.


Aki esetleg nem látná tisztán, mert sötét volt a helységbe,és már ment a szoli is.....

"Ha nem tudsz a szoliba kulturáltan viselkedni, akkor ne járj ide!!! Ez nem WC!
Barnulj a napon!"

Amúgy már eltelt 1 perc mire nagy hezitálás után beálltam a szoláriumba. Mivel a kiírás miatt, bevillantak képek……..és eléggé vizuális típus vagyok. Szóval gondolhatjátok…..

Ám nem volt időm ezen gondolkodni,mert egyszer csak mit látok?! Egy igen komoly hifi berendezést. A látványtól nem gyengén kapott el a röhögés.


Visszatérő vendég ugyan nem leszek/lettem,de megérte csak ezért a két dologért betérnem!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése