2012. november 5., hétfő

Tetoválás

Három féle képen szoktak vélekedni a tetoválásról!
1. Van akit a hideg ráz tőle, mert fájdalmas és egyben hülye az aki ezt műveli saját magával,vállalva azt,hogy egy életen át ott fog virítani a testén a tetoválás.
2. Vannak a "mániákus" tetováltatók,akik testük jelentős részét képesek  ilyen olyan motívumokkal szét varratni.
3.És végül vannak akik úgy vélekednek, hogy szép szép.....de "nekem nem kell vagy nem találtam olyan  témát amit egy életen át megbánás nélkül tudnék viselni!"Ha lenne ilyen akkor tetováltatna!


Én valahogy mindig az utolsóba soroltam magam! Másokon tetszenek a nagy tetoválások is, vagy ami az egész hátat kart befedik.....de hogy nekem legyen egyszer olyan......elképzelhetetlennek tartom!
 Így is mikor,végre kikristályosodott bennem, az, mit tudnék elképzelni magamon egy életen át.....többek között Apummal is megosztottam(mert úgy éreztem,hogy 28 éves fejjel is ezt tudatnom kell vele)! Tudtam,hogy nem igazán fog tapsikolni örömében,mivel ő neki nem tetszik(főleg mikor az egész karja vagy háta  ki van tetoválva valakinek). Annyit mondott csak, hogy a fenekemre varrassam,mert ott legalább nem  látja  :D!  Végül mikor megmutattam neki vasárnap, elhúzta a száját..... :S én meg csak annyit mondtam,hogy ez nem egy bazinagy hivalkodó valami. Mire Ő -" Nem,ez inkább olyan kis szolid,nőies!"
Amúgy a szemöldök tetoválástól is ódzkodott az egész család, azt hitték amolyan traveszti kíííváncsi szemöldököm lesz :D Aztán szerintem észre sem lehet venni,hogy ki van tetoválva!
Még jövőre tervezek egy másik tetoválást a lábfejemre,az is szöveges lesz,bár valami csalafinta kis  képet majd lehet bele fogok csempészni .
A Szerelem szónál  is mikor itthon nézegettem a különféle betűtípusokat, az egyik S betűnél....tovább kunkorítottam az ívét és így picit olyan szívecske beütése van........
A tengwar írást mire áttanulmányoztam,megértettem,felfogtam majd 1 hetembe telt .A tolkien oldalon  kaptam útba igazítást és mikor végre le tudtam írni Nani nevét.....akkor meg leellenőrizték, jól írtam e . A "tünde" írás nem csak szép,de nekem azt is jelképezi,hogy halhatatlanok,szépek,okosak,bölcsek....így Nani teljes neve nekem ezt jelképezi,főként azt,hogy Ő is halhatatlan legyen  és sose  legyen beteg!
A tengwar írásnál a név alatt a születési hónap, nap van írva, de végül azt nem tetováltattam magamra.

2 megjegyzés: