2012. november 14., szerda

Korai lenne tényleg????

Nem túlzottan szeretem nézni az esti híradót,nem is nagyon kell szerintem részletezni miért :S Több benne a rossz negatív dolog,mint a jó!
De ma felfigyeltem ahogy az új (bár már nem annyira új) híradóra ,ahogy Antónia és István "dumálgatnak" egymással :)
Arról diskuráltak, hogy túl hamar kezdték el a karácsonyi dekorációkat kitenni vagy sem.....és úgy egyébként túl hamar kezdenek "foglalkozni" az üzletek is magával a karácsonyi lázzal...??!!
A riporter kérdezgetett embereket is,hogy nekik mi a véleményük.....én azt szűrtem le,hogy elég frusztráló az emberek zömének......meg elveszti ideje korán a varázsát.....
Szerintem köztetek is van olyan,aki minden évben megfogadja magának,hogy jövőre sokkal hamarabb elkezdi a készülődést és az ajándékokat is már legalább 1 hónappal előbb beszerzi! Nos.....ismerős mondatok :D:D:D ???
Mikor már ezüstvasárnap van az emberek egymást tapossák,én  ilyenkor mindent érzek csak kari hangulatot nem :D
Bevallom,hogy minden évben én is szentül ígérgettem magamnak,hogy már legkésőbb december elején mindenkinek meg lesz az ajándéka.....aztán évről évre sosem teljesítettem a tervet.Most sem mondom azt,hogy naaaaa majd mosttt!
Viszont,most kis kreatív oldalam "csillogtattam" meg :D Tavaly kapott Nani Apumtól Adventi naptárt,tudjátok azt a csokis fajtát. Aranyosan,okosan megértette,hogy napi csak 1x lehetett kinyitni egy ablakot. Lesz neki most is egy ilyen, mert egy kis kocka milka még nem a világvége.
Viszont pár hete nézegettem adventi naptár ötleteket. Nagyon sok olyan van fent,ami eléggé le van korlátozva(pl. gyufásdoboz, fakocka),hogy csak egy incura kis valamit tudsz eldugni( cukorka,pici csoki....).Így valami olyat néztem ami nincs méretekhez kötve. És ezt találtam! Tök kis egyszerű, de nagyszerű! De én aztán tovább gondoltam! :)
Vettem akrilfestéket, gyöngyházfényű halványrózsaszínt és lilát(2x365ft). Facsipeszt(250ft),ezeket lefestettem.A penny-be vettem múlt héten karácsonyi sablont(170ft) azzal is dekoráltam, és vettem hobby boltba fa hópelyheket. A deszkát  a bútorasztalosnál vettem(500ft).Ezt csak egyszer kell megvenni.A csipeszeket átlátszó szilóval ragasztottam fel. Még vettem méterárusnál fehér szalagot(20ft métere) a csomagoláshoz. És hát a fő fő lényeg, a kis meglepik is majdnem mind megvannak már csak 5-6 db hiányzik(ezek a meglepik pár száz forintos valamik). Csak párat sorolnék fel( Némós Fekete Péter kártya, puzzle,cicás nyomda, pici lovas foglalkoztató füzet,hercegnős fém asztali tolltartó, matrica...)
Nani már nagyon várja,hogy felkerüljön a falra a sok meglepivel együtt :)


Ma vettem karácsonyi mintás anyagot......bár nem egészen olyat kaptam,amilyet szerettem volna. Már tavaly is láttam pár helyen ezeket a csillag,szív és Karácsonyfa formájú anyagból készült dekorációkat. Viszont nem épp olcsó! Ezért varrogatásba kezdek lassan! Valami ilyesmire gondoltam!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése