2012. november 30., péntek

Az a szép gyermekkor.......

Nem is olyan rég olvastam egy klassz mondatot valahol,idézem:

"A gyerekkor olyan, mintha részeg lennél. Mindenki emlékszik rá, hogy mit csináltál,kivéve téged."

Nos,én emlékszem olyanra,amit jobb lett volna elfelejteni!
Még ovis lehettem,és a szomszédunk Margit néni és Jóska bácsi vigyázott rám. Jöttem,mentem szaladgáltam.....aztán egy idő után szomjas lettem.
Semmi gyanús gondolatom nem volt az éjjeli szekrényen lévő pohár vízzel kapcsolatosan.
Ezért le is húztam. Nem sokkal később Margit néni kérdezte, hogy innék-e valamit?
Mire azt feleltem.
- Köszönöm nem,mert most ittam meg ami az éjjeli szekrényen volt!
Margit néni iszonyat rémült, döbbent arcot vágott,majd szólt Jóska bácsinak,hogy:
-A Dórika megitta a vizedet!
Mire Jóska bácsi.
- Milyen vizet? A protézis vizet?
Mire Margit néni, akkor már nevetve.
- Igen!
Mondanom sem kell,hogy szüleimnek egyből elújságolták mikor jöttek értem. Ők is simán kinevették a ténykedésem. Ha lenne annyi húszezresem, ahányszor a storyt felidézték vagy másnak elmesélték......... lehet a fejem sem fájna!


Kis időmbe telt mire hátulról mellbe kérdezgettem pár ismerőst,hasonló cinkes storyk-kal/story-val kapcsolatosan, mint amilyen az én protézisem!
Nem is kellett messze mennem,mert egyszer csak bevillant egy beszélgetés még sok sok évvel azelőttről!
Mi nők,erről a kaki,puki vagy ki hogy nevezi témáról nem igazán szokott beszélni, mert ez amolyan tabu, mondhatnám úgy is hogy - " Olyan undiiiii"
De egyszer egy nagyon laza beszélgetés közben, párom mesélt valami érdekeset!
Ő kiskorában sokáig azt gondolta,hogy a lányok nem kakilnak és nem pukiznak. Mire én döbbenten, megkérdeztem, miért is hitte ezt?
Mire ő!
-" Mert sosem mondták azt,hogy megyek szarni!"
És valóban, mennyire lennénk már nőiesek,ha bejelentenénk még ha csak szlengesen is!-hogy - "Várj drágám, még gyors dobok egy kábelt, vagy ahogy mi neveztük régebben, -bálázok-
De van még más gyerekkori elképzelés is! Ott van például barátnőm! Mikor mentek nyaralni a Balatonra, 10 méterenként azt láttam,hogy Zimmer frei,Zimmer frei.........és az ő okos kis fejébe az járt- "milyen gazdag lehet ez a Zimmer Feri,hogy ennyi sok háza van".
Úgy érzem,ezek közül egyik sem verte kenterbe a protézis vizes storyt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése