2013. január 26., szombat

Behoztam a lemaradást

Ma a reggelim elég jól indítottam,a szokásos joghurton felül! Muffin sütőmben kreáltam ezt a tojásos baconos miújságot ,tettem rá még sajtot és egy medve light sajtot.(az volt otthon) :D
Mivel az elmúlt 2 napban nem igen ettem főtt ételt, így ma behoztam a lemaradásom! Leutaztuk vidékre(közben kis m&m,kb. 6 szem) és a család meglátogatásával, csak úgy mint Karácsonykor ,mindenhol enni KELL! :D És naná,hogy nem sértheti meg az ember a rokonait, így az egyiküknél..........felsorolás következik !
Ettem egy kevéske húslevest cérnametélttel egy nagyobbacska krumplival. Másodiknak meg főtt krumpligombócot paradicsommártással, sült húsival( 1 gombóc volt egy kis szósz és húsi,direkt nem ettem sokat,mert tudtam Mamámnál sem lehet  nem enni).
Mamám is szinte az 5. percben már ültetett le az asztalhoz, hogy egyek :) IMÁDOM! <3 p="">Így húslevest ettem jó sok cérnametélttel,másodiknak meg egy kis adagnyi zöldbabfőzeléket....aztán meg pár kanál sertéspörit.....(mivel én nem szeretem keverni a dolgokat)......majd fél óra múlva újra mertem egy pici zöldbabot és ettem 2 falat pörit.....(kenyér nélkül). Hazafelé pedig győri kakaós kekszet nassoltam a kocsiba!
Mondanom sem kell,hogy most este fürdés előtt nem bírtam megállni,hogy ne álljak rá a mérlegre, már elkönyveltem magamban,hogy tuti ájulás lesz a vége! De 65.7 kg mutatott,szóval annyira nem vészes!
Fotózni nem igazán akartam,mivel nem szerettem volna magyarázkodni, hogy nem bolond vagyok csak most bevállaltam ezt 1 hétig. Ezért a képek a levesről,paradicsomos ételről,főzelékről....a internetről szedtem le.De élőben amiket én ettem sokkal jobban néztek ki és finomak is voltak.


Egy ilyen gombóc és pici husi
Ebből 2x ettem és a pöriből is,de nem sokat!
Nem igen számolgattam, hány darabot ettem de 10 tuti volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése