2013. január 14., hétfő

"Hogyan jött el a kattanás???"

Tegnapelőtt a Facebook csoportba az egyik Lány feltette a nagy nagy ,mondhatni FŐŐŐ kérdést!!!!

Nálam hosszú napok agyalása,gondolkodása hozta elő a KATTANÁST!!! Ezek jártak a fejembe,hogy ha nem változtatok ez csak rosszabb lesz,nem csak külsőleg,hanem főként egészségügyileg. Kismamaként nem fájt semmim,de szülés után a térdem nagyon, nem bírtam guggolni,lihegtem,szuszogtam......rossz volt a közérzetem. Mindenáron vissza akartam kapni a testem,az egészségem.....és alkut kötöttem magammal.Levezettem gondolatban mindent A-Z-ig,mi fog elvezetni a szép eredményes fogyáshoz.Sosem néztem egyben a leadandó kilókat, a fő cél a fogyás megkezdése volt és a folyamatos kivitelezése. Valós tükröt tartottam magam elé,hogy hol hibáztam és hogy kell azon változtatnom.Tehát tisztában voltam vele,hogy sokat eszem,sokszor és késő délután és este is. Így egyértelmű volt,hogy kisebb adagokat, ritkábban és nem egész nap eszegetve főként délután ,este kell étkeznem!!!!! Az esti (6 óra utáni) kaja stoppok voltak a nehezek az első 2-3 hónapban,de megbeszéltem magammal,hogy ez csak a régi rossz beidegződésem és az agyamnak köszönhető,hogy "éhesnek " érzem magam!!!!! Ennek tudatában, viszonylag simán meg tudtam beszélni magammal,hogy ha nem tömöm be a fél hűtőt vagy akár egy falatot (ami másnap már lavinát indít el) az arcomba akkor fogyni fogok és szép eredményt fogok mutatni a mérleg:)
Szóval, csak azon múlik vagy bukik a fogyás kezdete,hogy mennyire vagy őszinte magaddal.Mennyire van elégedett a túlsúly okozta hátrányokkal(legyen az külső vagy belső,egészségügyi...)
Így mindenkinek egy pár napos önértékelési napokat,esteket javaslok. Mikor van egy pár perc szabadidőd,amikor csak magad vagy a gondolataiddal.......(ha alszik a gyerkőc,vagy hazafelé a munkából,este lefekvésnél.....) lényeg,hogy tégy fel magadnak kérdéseket,amire a lehető legőszintébben  válaszolj!!!
Az első kérdés mindig de mindig az..................
-Hogy fogyjak le és hogy kezdjek hozzá???????????????
Erre csak akkor fogsz választ találni,ha felteszed magadnak ezeket a kérdéseket is!!!!!!!!!!!!
-Miért akarok változtatni?
-Miért akarok lefogyni?
-Mi az ami nagyon zavar?
-Miket rontottam el az előző fogyókúráimnál?
-Azokon,hogy tudok változtatni?
-Az étkezéseim helyesen végzem(tehát reggelizem,fogyasztok,zöldséget,gyümölcsöt,ebédre főtt ételt,este 9 órakor nem tömöm teli a hasam 2 szelet szendviccsel.....) ???

És innen folytatom holnap a végső, utolsó nagy kérdéssel!!!!!!!!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése