2013. január 22., kedd

Eszem,mint akinek muszáj lenne

Mert bizony ahogy Mamám szokta mondani......"Enni muszáj" :) És tényleg,nem csináltam sosem titkot belőle,hogy én bizony szeretek enni,jókat,finomakat és néha sokat. Igyekszem mindenben megtalálni az aranyközéputat ,ezért eszem egészséges dolgokat és olyat is ami "bűnösnek" mondott vagy inkább kikiáltott !
Újra kronologikus sorrendben teszem fel a képeket.Annyit kommentelnék hozzá,hogy a két pékárút azért ettem,mert szeretem nagyon és tudtam,hogy megyek ma hot iron-ra így belefért a két finomság is. Amúgy a burgonyás kifli kb. 8-10 centis kis minike volt(csak viszonyításkép írtam).
Az ebédem pedig,tejszínes kaliforniai paprikás csirke(kicsontoztam a felső csibecombot) volt gnocchi-val .
A fehére shaket pedig 1.5% tejjel készítettem(2dl) és csak 1 x ittam, már csak azért is, mert a hot iron-nak van egy pozitív hatása,hogy 24 órába égeti a zsírt és meggyőztem magam,hogy holnap reggel is jó lesz ha megiszom a 2. fehérje cuccot:)
No de itt vannak a képek!

A joghurtot még oviba menés előtt kanalaztam be,mint szinte mindig! A többi t 8-9 óra után szépen fokozatosan( már említettem párszor,hogy én szinte egész délelőtt eszem).



































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése