2013. január 9., szerda

Life 1 Corvin-élménybeszámoló

Tesómmal hűek maradtunk magunkhoz, hogy elkéstünk a délben kezdődő spinningről.
Viszonylag elég gyorsan találtunk parkolóhelyet és már rohantunk is. Sokat kellett sorban állni mire megtudtuk venni a bérletet.Én most start bérletet kaptam és az all in-tehát mindent csinálhatok, minden órára jó.
A béreltnél le is fotóztak, mágneses kártyával kell már bemenni is ,az öltözőt is azzal kell nyitni -zárni.Az uszodához is csak ezzel lehet bejutni(de ez nem minden bérletnél lehetséges).
Maga a hely és az öltöző, zuhanyzó,uszoda.....nagyon modern, designos kellemes hangulata van.
Rekord idő alatt átöltöztünk és már mentünk is a terembe.Elég sötét volt egy uv lámpa égett csak,a zene elviselhetően de jó hangosan szólt. Leghátul fel is pattantunk a cangára,mivel már kb. 10 perc késésbe voltunk :S Az első felállásnál már éreztem is,hogy nem lesz jó az ülés magasság,így azt gyors korrigáltam.Aztán csapattuk ezerrel, Tar Csaba(nála voltunk nyáron is a kerékpár napon) tartotta az órát,nagyon látszik rajta,hogy imádja azt amit csinál. Csak őt figyeltem,mit mikor hogyan  kell csinálni(mivel a zene miatt,nem mindig hallottam mit mond ). Nekem ami nagyon tetszik a spinningbe,az mikor állva kell tekerni, és épp az üvöltő zene ütemére........Ami nehéz volt az a "kettes széria" mikor kettőt tekersz ülve és kettőt kell állva.......az úgy rendesen megviseli a combikat. A 8-as széria vagy a huzamosabb állva -ülve tekerés nem vágott padlóhoz. Lihegés az volt,néha légszomj is a vizem kissé hideg volt így az óra végére kicsit éreztem a torkom. Klassz volt a levezetés, nem volt rossz a zene.....és ami még pozitív volt,hogy a végén nem csak a biciklin ülve nyújtottunk le,hanem még állva is! Szerintem fontos,főleg ha nem akar az ember úgy járni mint a Bridget Jones naplójába, hogy mikor leszáll a cangáról össze is esik :D
Azt nem tudtam,hogy az oktatónak még a recepciónál kapott blokk szerű valamit oda kell adni,így mentem vissza az öltözőbe,de mivel elég labirintus a hely így alig találtam meg az öltözőm és mondanom sem kell,hogy meg sem jegyeztem a szekrény számot :D hát ez vagyok én :D

Mire jó a spinning!!!
"A SPINNING® egy csoportos, a zene ritmusára végzett teremkerékpár edzés, melynek segítségével kortól, nemtől és edzettségi állapottól függetlenül bárki elérheti céljait!

Kiváló az állóképesség fejlesztésére, a keringési- és légzőrendszer egészségi szintjének növelésére és a mindennapi stressz leküzdésére.

Az edzés során nem csak fizikálisan, hanem mentálisan is erősebbek lesznek a vendégek.

Izületkímélő mozgásforma, nagy hangsúlyt fektetünk a helyes kerékpár beállításokra és a tekerési technikák tökéletes kivitelezésére.

A SPINNING® edzésen nincs bonyolult koreográfia, így minden vendég saját magára tud figyelni. A terhelés mértéke kizárólag az egyén döntése!
Az óra speciális, SPINNER® kerékpárokon zajlik, 45-50 perc tekerésből és az azt követő nyújtásból áll. Minden oktatónál és minden edzésen új zenékkel és új kihívásokkal ismerkedhetnek meg a résztvevők!"

Az óra végeztével, átöltöztünk bikinire és már mentünk is az infraszaunába. Egy srác és egy lány ült benn a kb. 40 fokban ami szinte semmi. Később már feljebb lett véve  és egy jó bő 30-35 percet izzadtunk.  Aztán már mentem is úszni(Tesóm napi jegy miatt nem használhatta) 20 percet úsztam megállás nélkül,főleg mellbe aztán a végén meg háton........ fele időnél már rendesen éreztem a karom,így örültem,hogy a combom után már a karom is át lett mozgatva.Klassz volt a hát úszás,mert már kölyökkorom óta nem végeztem ilyen mozgást.Amúgy sulisként versenyen is indultam női 10-es váltóba és háton is.......az úszást mindig is imádtam.
Kb. 10-15 perce úszkáltam amikor rám szólt az ottani "rendőr",hogy úszósapka kötelező, így adott egyet.Amúgy a fejem bele sem tettem addig,direkt emiatt mert láttam ki volt írva. De utána már nyomtam háton is a témát :)
A zuhanyzó nagyon kulturált volt,nem volt hideg a víz,a hajszárítóval voltak gondok de azt is megoldottuk.
Láttunk ismert embert izzadni a futógépen. Dombóvári Istvánnak(stand up-os) magyarázott nagyon a személyi edzője.
A fitness rész is nagyon modern jól felszerelt 2 szinten is lehet miből válogatni. És ami extra jó még,hogy van nagyon klassz játszóház a gyerkőcöknek. Ha a szülő épp bármilyen edzésen vesz részt a Life 1-be addig tök ingyen vigyáznak a gyerkőcre már 8 hónapos kortól!Aki pedig nem edz ott( bár akkor mit is keresne ott ) akkor 500ft/óra.
Csak jó élményekkel gazdagodtam a mai nap. Igaz nem egy olcsó kategória,ha viszont azt veszem alapul,hogy pl. a 10 alkalmas bérletet(45 napig lejárható) veszi az ember az  12.990 forint(az 5 alkalmas 6990ft) és járhatsz vele egy általad választott órára(mint pl. spinning)  + infraszauna-(uszoda nincs benne,az csak az all in bérletnél). Ha külön-külön veszed más konditermeknél.....egyesével kell kifizetni.
Klassz volt és kellemesen elfáradtam.És újra csak lestem azon,hogy a null mozgásom mellett végig bírtam a spinninget is és az úszást is:)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése