2013. január 21., hétfő

Mennyi az annyi?!

Még régebben, lehet meg van már 1-2 éve is,hogy egy napi étkezésem lefotóztam és feltettem hoxára. Úgy gondoltam,most is csinálok egy ilyet,de nem csak 1 napról lesz szó!
Az ötlet már egy ideje bennem volt, de múlthéten Tesómmal arról beszélgettünk,hogy egyes fogyás módszer bizony sok sok lemondással jár! De én úgy érzem/éreztem,hogy a fogyásomnál 1 dologról  kellett "csak" lemondani az pedig a vacsora volt! A mérsékeltebb evést azért nem sorolnám ide,mert nem lemondani kellett róla,hanem helyesen megtanulni,mennyi az ami normális és elég.A csoki és a ropogós fehér kenyér meg ritkábban szerepelt a repertoárba így az sem igazi lemondás :)
A beszélgetésünk során az is kiderült,hogy Tesóm úgy gondoltam én keveset eszem........aztán felsoroltam aznap épp mit reggeliztem(reggelim egy egész sajtos bagett volt, az a spar-os féle ami vagy 30 centi hosszú és amit megpakoltam 2 medve sajttal és 4-5 szelet sonkával + zöldség hozzá+ még utána a többi étel) Hazudnék ha azt mondanám nap mint nap így reggelizem, de nem madár adagokat veszek magamhoz.A családom többi tagja is úgy gondolja,hogy én biztos alig eszem......persze a régi önmagamhoz képest kevesebb az tuti,de nem lettem pránaevő aki a napfényt és a levegőt nyomja magába !
No de akkor kezdem is a mai étkeimmel.
Reggel ha van rá idő,akkor míg Nani öltözködik addig én leülök a konyhába és megeszem az activia joghurtomat,ma ez még kiegészült a tegnap sütötte császáros tekercsel!
Mikor már letettem a Lánykám,akkor pakolok,jövök megyek és 9 maximum 10 óra körül jön a 2. nagyobb reggelim :)  Utána nasi (ami rudi vagy csoki,keksz)....Aztán ebéd 12-14 óra között ,majd utána mostanában már gyümölcs vagy ami épp fogamra való!

Korai első reggelim.( a kindert a 2. reggelim után nyomtam be). A 2.reggelimnél a kenyér a felvágott és az 1db medvesajt azért van ott,hogy ebből készítettem a pirítóst. Ebédem amúgy sóska(kis tejföllel,lisztel habarva) hozzá meg szezámmagban bundázott csibecomb.








A narancsnál csak a két kisebbet ette meg,mert a nagy  nem volt finom. És egy utolsó vallomás egy rudival és még 5 szem keksszel zártam a mai napot!
Amúgy elég furi ez a fotózás mert már az ember leülne  jóízűen enni ,de hopp nem nem még gyors egy katt! :)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése