2013. október 17., csütörtök

3 D vibrációs tréner II.

Szerdán 20 percre mentem "rezegni" . Az első 10 perc inkább a kritikus has-fenék-derék-comb részeket dolgoztatta meg. Volt 1 érdekes gyakorlat amit lehet furcsán hajtottam véghez. Kb. úgy nézett ki a mutatvány, mintha kutyapisilő pózba van félig feltéve a láb a vibrációs felületre...érdekes volt :)
A másik 10 perc pedig az egész testet mozgatta át. A feladatok váltakozása közben automatikusan a rezgések magassága is váltakozik. Most a legtöbb gyakorlatnál emeltem a rezgések magasságát 50-55 Mhz-re.
Volt egy has gyakorlat amit nehéz volt megtartani. Felhúzott lábak félig ülő-félig fekvő póz és láb váltogatás....na ezt jól elmagyaráztam :D de azt nehéz volt kivitelezni!
A 20 perc végin picit lenyújtottam, főleg a combom. Majd utána még 10 percig a szám is bizsergett.
Amit észrevettem miben más a flabelos-tól a 3D vibrációs gép. Az az, hogy nem ráz szét annyira, nem billeg úgy......nem kapok tőle agyrázkódást. Mert a flabelos kissé olyan volt, hogy ha álltam rajta és maximum fokozaton csapattam.......hát rendesen fájt a szemem,fejem,gyomrom tőle és mikor leléptem róla akkor 5 percig viszketett a combom. Na itt ennél a gépnél ilyeneket nem tapasztaltam még magas fokozatokon sem.
Pénteken újabb 20 percet megyek és célom, hogy még emeljek a fokozatokon.
Ami kicsit meglepett,hogy kellemes izomlázam van ,főként a hasamban és az oldalamnál érzem no meg a hátam is kapott rendesen :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése