2013. október 27., vasárnap

3 D vibrációs tréner III.

A pénteki 20 perces  kis rázkódásom is elég hatásosra sikerült, mert  másnapara ismét izomlázam volt főleg a bordáimnál és az alsó hasamban illetve a tricepszemnél....tényleg nagyon furcsa, hogy ennyi időt fordítok mozgás félére és izomlázam lesz tőle...pláne úgy,hogy 50 mp egy egy gyakorlat! Persze a nehezebb programot választom amiben van fekvőtámasz, plank  féloldalas plank...... így valóban elfáradok azalatt az 50 másodperc alatt.
No de, most legutóbb a lány aki beállította a gépet, megemlítette, hogy olyan a bőröm meg a karom.lábam mintha fel lennék vizesedve, meg is tapogatott :) és biztosra is véltel, hogy tényleg vizes vagyok. Így ajánlotta, hogy igyak naponta a zöld teát...amit teaházakban esetleg kombinálhatok más féle teákkal.
Nem sűrűn szoktam nézegetni a bőröm, hogy  mennyire marad meg a zokni nyoma meg mennyi idegi marad fehér a bőröm ha belenyomom az ujjam....de tény és való, hogy vizesedésre igencsak hajlamos vagyok. Így több sem kellett  be is szereztem a zöld teát, a DM-ben vettem filtereset is meg szálas zöld teát is amiben van picike szárított citrom- narancs. Na abból a mai napom bevertem 2 bögrével ,persze ízesítés nélkül. Első húzásra keserű mint az epe.... de ha már leért egész elviselhető a zamata....bár nem egy lipton green tea :)
Ma jobban  utána néztem a természetes vízhajtóknak, mivel én ezért külön nem kívánok gyógyszert felíratni!! És találtam is 5 féle természetes vízhajtót ami a legjobb:
- Nyírfalevél
- Mecseki
tea,más néven méhfű
- Angyalgyökér
- Legyezőfű
- Áfonyalevél 

Én ezek közül amit még be fogok szerezni, az a Mecsek tea,mert ennek a leírása volt a legszimpatikusabb !
 "A mecseki tea másik neve a méhfű. Aromája olyan kellemes, hogy nem csak vizelethajtási és gyógyítási célból érdemes fogyasztani, hanem élvezeti teaként is megállja a helyét. Remek ellenszer meghűlésre, de a gyermekek, illetve az idősek álmatlanságán is segít."



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése