2013. október 2., szerda

Mogyorós mignon

Ez nem az-az igazi eredeti mignon......de igazán Isteni finom édesség, főként aki szereti a csokoládét,annak tuti választás!!! 

A kosárkához: 
300 gramm csoki(én egy tábla étcsokit és 2 tábla tejcsokit olvasztottam fel) 
125 gramm margarin 

Golyókhoz: 
100 gramm pörkölt darált mogyoró 
100 gramm darált keksz 
100 gramm porcukor(én átszitálva adtam a többi anyaghoz) 
100 gramm margarin 
pici rum vagy rum aroma 

Először a golyókat az összes hozzávalóval összegyúrod,hogy kompakt,jól formázható masszát kapj. Általában már a rum nélkül is jól összeáll,a rummal már csak finomítani kell az állagán. Ebből a masszából formálj apró golyókat. Közben alacsony lángon vízgőz fölött olvaszd fel a kosarakhoz a csokit a margarinnal,és hagyd melegen,majd 1.5evőkanálnyit öntsd belőle minden papírkosárba(mert ugye kell az is ne a legkisebb de ne is a legnagyobb méretet válaszd).Rögtön a közepébe is nyomhatod a mogyorós golyókat,így a csoki feljebb emelkedik,és körbeveszi. Ekkor már mehet is be a z egész a hűtőbe,amíg a csoki meg nem dermed. Ez nekem egy örökké valóságnak tűnik:D de amúgy kb. 5 perc.
Utána már csak a papírkosarakat kell levenni róla!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése