2013. október 2., szerda

Bounty golyó

Hozzávalók

kb.30-35db(bár nekem nem lett ennyi,mert kevés lett maga az alap,a csoki meg marad jócskán)
2dj tej
8dkg vaj
6-8dkg cukor,ízlés szerint(lehet édesítő szerrel is)
2 evő kanál gríz
12dkg kókusz reszelék
a bevonáshoz kb. 30dkg csoki(én sima milka csokiból csináltam)

A tejet felfőzzük a cukorral vajjal. Ha szirupos lett és kicsit felforrt beletesszük a 2 evő kanál  grízt a kókusz reszeléket,összekeverjük majd lefedjük hogy a gríz megpuhuljon(kb. 2-3perc).
Én egy laposabb tepsibe sütő papírt tettem arra kanalaztam ki a masszát (nem lett belőle valamii sok,legalábbis én keveselltem :D épp csak volt a tepsibe egy kis massza,kb. fél centis négyzet formára egyengettem el! De amúgy elég ha kihűl és akkor is lehet kis hengert vagy golyót formálni......
Csokit gőz fölött megolvasztjuk és bemártogatjuk a kókuszos golyót vagy tégla lapocskát......
Fontos hogy a masszát kihűtsük,mivel én türelmetlen voltam a fagyasztóba tettem :D
Bár kicsit rusztikusan néz ki,legalábbis az enyém,de az élvezeti értékéből mit sem von le!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése