2013. október 15., kedd

3 D vibrációs tréner

Potom pénzért vettem 12 alkalmas  3D vibrációs térner bérletet. Nagyjából tudtam mire is számíthatok ,hisz még pár éve jártam rövidke ideig flabelosra . Természetesen azzal is tisztában voltam már akkor is, hogy ez nem ér fel 1- 1.5 órás kő kemény edzéssel,hisz azzal, hogy "csak" állsz 10 percig nem lesz kocka hasad és kidolgozott bicepszed. Viszont mikor jártam  heti 2-3 alkalommal, akkor fogytam a legtöbbet -4 kg (amúgy átlagosan 2.7 kg fogytam / hó) .
Ami miatt megvettem a bérletet, persze a kedvező ára mellet az volt, hogy a gép maga mutatja a gyakorlatokat és nem kell hozzá személyedző.
Első alkalommal 10 percet lőttem be magamnak, csak azért mert nem tudtam ez a gép mennyivel erősebb a flabelos-nál. A pultnál lévő lány, nagyon kedves volt, kis vidám mosolygós mindent  klasszul elmagyarázott + az én feltett vagy 8 kérdésemre is  :) Már csak azért kérdeztem át töviről hegyire mindent, hogy tudjak Nektek referálni! :)
Közepes  rezgés frekvenciára volt állítva  és vegyesen volt minden gyakorlat, hasra, combra, karra....

Persze az elején kérdezte tőlem a lányzó, hogy fogyni szeretnék vagy alakot formálni.....persze mindent szeretnék.....ezért is lett ez most ilyen vegyes. De azt hiszem, leginkább a  has-fenék-csípő-comb részt erőltetném leginkább, hetente 3 alkalommal .
Ami miatt aggódtam,hogy olyan gyorsan fogja váltani a gép a gyakorlatokat,hogy lemaradok .....de abszolút jól van összehangolva a hosszúság is meg a váltakozások is.
Szerdán 20 perce megyek és a kar gyakorlatokat most mellőzni szeretném. Figyelek továbbra is a víz fogyasztásomra,hogy minimum a 2 liter meglegyen de inkább a 3. Az étkezést ne
m különösebben bolygatnám.....talán csak kevesebb édesség :)

A centiket azért megint lemértem, biztos ami biztos.....ha esetleg kilóban nem változnék akkor a centivel is elégedett leszek :)
Súly: 66.9 kg
Csípőm:  99 cm
Combtő: 62 cm
Fennék: 104 cm
Kar:  26.5 cm
Derék: 79 cm

Szóval folyt. köv. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése