2013. október 2., szerda

Amerikai milkás csokis keksz

Recept:

26dkg liszt
2 teáskanál sütőpor
csipet só
7dkg étcsoki (de bármilyen csoki ami nem töltelékes megfelel, én mondjuk 10dkg tettem bele)
10dkg nádcukor
10dkg vaj vagy margarin
1 teáskanál vanília kivonat

1dl tej

A sütőt 180fokra kell előmelegíteni.Egy tálba kikevertem a margarint a cukorral, majd a tejet és a vanília

kivonatot is hozzá kevertem+ a csokit apróbb darabokra vágtam.A sütőporos,sós lisztet apránként a margarinos részhez adagoltam.Vigyázva,hogy ne keverjem túl a tésztát.

Evőkanál segítségével kimértem az adagokat a tenyerembe,golyókat formáltam belőle és a sütőpapírra téve elnyomkodtam. 12db lett belőle.
10 perc alatt meg is sültek. Megvártam míg teljese
n kihűlt és csak utána tettem tányérra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése