2013. szeptember 4., szerda

Bőségzavara muffin

Ez a muffin, hírtelen született meg. Csak az volt biztos,hogy sok alma van itthon amit úgy magában senki sem igazán evett, így gondoltam,hogy beépítem sütinek.
Az almás pite jutott egyből eszembe, de aztán nem volt kedvem gyúrogatni….. így leültem a számítógép elé és nyomozni kezdtem valami egyszerű  recept után.
Mikor megtaláltam és elkezdtem összeállítani az alapanyagokat…..már azon kaptam magam,hogy ez nem is az a recept, hanem egy egészen új!

Recept:
 4- 5 alma(ami épp van otthon vagy amit szeretsz)
52dkg liszt
2 tk. sütőpor
1-2tk. mézeskalács fűszerkeverék vagy fahéj (ízlés szerint)
15dkg cukor
15dkg nádcukor
2 csomag vaníliás cukor
2 egésztojás
1dl olaj
3.5-4dl tej  
Alternatíváim a továbbiakban vagyis amit én még tettem bele!!!
-          1 csomag fügés győri jó reggelt (ezt apróra tördeltem össze)
-          1 tábla sima milka csokoládé( ezt is apróra vágtam)
-          10dkg darált dió vagy mandula( én diót tettem bele)
-          1 csomag győri jó reggelt kakaós keksz(ezt is szétmorzsoltam és a nyers muffin tetejére szórtam)


Az összeállítása pedig nagyon egyszerű. A száraz anyagokat, mint a liszt,cukor,sütőpor,fűszer,egy nagyobb tálba kimérem. A nedves anyagokat tojást, tejet,olajt,almát is jól összekeverjük….majd a száraz anyagokhoz keverjük, nem kell túl sokáig kutyulni.
Kb. 180 fokon készre sütjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése