2013. szeptember 4., szerda

"Olasz" pizza ala Dóri

Tészta recept:
40dkg liszt
25g élesztő
1.8dl meleg víz/langyos/
1 evőkanál olaj


A langyos vízben csipet cukrot tettem, belemorzsoltam az élesztőt és hagytam felfutni.
A tésztát kidolgozom és kb. 40 percig kelesztem meleg helyen.
A tepsiben(gáz tepsi) szeretnéd készíteni akkor pont egy adagra elég, ha kör alakúra nyújtod(sajna én dobálni nem tudom) akkor vedd két felé. Utána már csak az ízléseden múlik,hogy mennyire nyújtod vékonyra én például nem vagyok oda a túl vékonyért és a túl vastagért sem......és még mindig a pizzáról beszélek !
A feltét lehet paradicsomos, fokhagymás tejfölös, pizza szósz.

Feltét:

a 2 kör alakú pizzához
15dkg főtt füstölt tarja
10 dkg gépsonka
3-4 nagyobb fej brokkoli
4-5 db gomba
3db csemege uborka
póréhagyma
3db tojás(ezt csak az egyik pizzára tettem)
bacon(egyik pizzára tettem csak)
15-20 dkg trappista sajt/reszelve/



Szerintem az otthon sütött pizzánál nincs jobb, azt teszel rá amit szeretnél,annyit amennyit szeretnél. Csak a képzeleted és az ízlésed szabhat határt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése